پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 23530
تعداد نظرات: ۰

امام جمعه موقت عسلویه با تاکید بر لزوم افزایش کیفیت محصولات تولید داخل، گفت: برخی محصولات علامت استاندارد دارند ولی کیفیت ندارند. به گزارش «صدای استان» به نقل از مهر؛ حجت الاسلام عباس بحرینی در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه اظهار داشت: محرم و صفر که می‌آید و نام امام حسین می‌آید مومن دلش شکسته…

تاریخ انتشار: شنبه ، 20 مهر 1398 - 10:16

امام جمعه موقت عسلویه با تاکید بر لزوم افزایش کیفیت محصولات تولید داخل، گفت: برخی محصولات علامت استاندارد دارند ولی کیفیت ندارند.

به گزارش «صدای استان» به نقل از مهر؛ حجت الاسلام عباس بحرینی در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه اظهار داشت: محرم و صفر که می‌آید و نام امام حسین می‌آید مومن دلش شکسته می‌شود و اشک جاری می‌شود. افتخار کنید که عزادار امام حسین هستید، این نعمت بزرگی است، عشق امام حسین این ایام زن و مرد و پیر وجوان را به کربلا کشانده است.

وی به حضور مردم در زیارت اربعین اشاره کرد و ادامه داد: زیارت اربعین ثواب هفتاد حج خانه خدا دارد و معادل حج پیامبر است زیرا حج پیامبر حج مخلصانه و حج صحیح است. حضور در کربلا مهم و دشمن شکن است.

امام جمعه موقت عسلویه اضافه کرد: دشمنان کارشکنی کردند و قبل از اربعین در عراق راهپیمایی و تظاهرات و فتنه کردند که مردم به سفر اربعین نروند اما کور خواندند؛ جذبه امام حسین همه را جذب می کند.

وی تصریح کرد: امام حسین نزد پروردگار خیلی بزرگ است و هستی مطلق است. امام حسین با آمدن به کربلا خود را ماندگار کرد. برای هیچ پیامبر و امامی این ثواب زیارت نیست. امام حسین در دنیا و آخرت جاودانه شد خدا خواست کشته حسین را ببیند.

بحرینی روز استاندارد را تبریک گفت و افزود: استاندارد ضرورت دارد ما فقط اسمش را شنیده‌ایم. حتی روی پفک که خوراکی سالمی نیست هم آرم استاندارد دارد. در روز استاندارد باید به محتوای آن توجه کنند.

وی تاکید کرد: اداره کنندگان کشور بایستی بیشتر دقت کنند اگر ماشین با مهر استاندارد می‌سازیم باید این ماشین گرفتاری برای صاحبش درست نکند. مهر می زنند اما باطن محصول خراب است. باید محصول خوب تولید کنند و به انسان‌ها احترام بگذارند.

امام جمعه موقت عسلویه اضافه کرد: انسان‌ها را بازیچه قرار ندهیم. گلایه از آمریکا و اسرائیل نکنیم آنها که ذات شان خراب است و دشمن هستند و ظاهر و باطن شان کثیف است، ما که ادعای مسلمانی داریم چرا درست حرکت نکنیم؟ چرا محصول خراب به مردم بفروشیم؟

وی خاطرنشان کرد: مسئولان راجع به این مسئله استاندارد فکر کنند و عقل خویش را به کار بیندازند و کالای خوب تولید کنند بعد مهر استاندارد بزنند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا