جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 23528
تعداد نظرات: ۰

مدیرعامل موقت باشگاه پارس جنوبی چراغی را به عنوان سرپرست جدید تیم فوتبال این باشگاه معرفی کرد. به گزارش «صدای استان »؛ بعد از استعفای عبدالرحیم خطیب سرپرست تیم پارس جنوبی جم به علت بخشنامه وزارت نفت و ابلاغ بازگشت به کار او، مسئولان باشگاه جایگزین او را انتخاب کردند. با نظر مراد مرادی که…

تاریخ انتشار: شنبه ، 20 مهر 1398 - 10:14

مدیرعامل موقت باشگاه پارس جنوبی چراغی را به عنوان سرپرست جدید تیم فوتبال این باشگاه معرفی کرد.

به گزارش «صدای استان »؛ بعد از استعفای عبدالرحیم خطیب سرپرست تیم پارس جنوبی جم به علت بخشنامه وزارت نفت و ابلاغ بازگشت به کار او، مسئولان باشگاه جایگزین او را انتخاب کردند.

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1398/7/19/10699982_660.jpg

با نظر مراد مرادی که اکنون با نظر مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارس امور مدیریتی باشگاه پارس جنوبی را بر عهده دارد، ایوب چراغی که پیش از این مدیر پشتیبانی و اجرایی این باشگاه بود، به عنوان سرپرست جدید تیم فوتبال پارس جنوبی جم معرفی شد.

چراغی که چند سال سابقه مدیریتی و اجرایی در ورزش کشور و به ویژه رشته ووشو را دارد، از ابتدای فصل گذشته مدیریت اجرایی باشگاه پارس جنوبی را بر عهده دارد.

عبدالرحیم خطیب که از زمان حضور پارس جنوبی جم در رده‌های پایین‌تر سرپرستی این تیم را برعهده داشت، با توجه به بخشنامه ابلاغی وزارت نفت برای بازگشت کارمندانش به محل کار خود مجبور به کناره گیری از تیم فوتبال پارس جنوبی جم شد.

پیش از خطیب، بهرام رضاییان که در پنج سال اخیر مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی بود، اوایل شهریور از سمت خود کناره گیری کرد و اکنون مرادی مدیرعامل موقت باشگاه است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا