شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 23515
تعداد نظرات: ۱

در این بین و پس از انعکاس خبر صدای استان در خصوص تخلفات این مدیر، تعدادى اکانت اینستاگرامی که فاقد وجاهت رسانه ای و حقوقی می باشند با انتشار مطالبى در اینستاگرام به کمک مدیرکل میراث فرهنگى   « صدای استان »؛ با افشای صدای استان از زندگی لاکچری ارسطوزاده مدیرکل اداره کل میراث فرهنگی…

تاریخ انتشار: جمعه ، 19 مهر 1398 - 00:23

در این بین و پس از انعکاس خبر صدای استان در خصوص تخلفات این مدیر، تعدادى اکانت اینستاگرامی که فاقد وجاهت رسانه ای و حقوقی می باشند با انتشار مطالبى در اینستاگرام به کمک مدیرکل میراث فرهنگى

 

« صدای استان »؛ با افشای صدای استان از زندگی لاکچری ارسطوزاده مدیرکل اداره کل میراث فرهنگی در هتل پلاس بوشهر و اقامت ۴ روزه او در اداره ، همچنین همراه کردن راننده اختصاصی و خودرو از دزفول با خود، تا کنون واکنشی از سوی نهادهای نظارتی استان و به خصوص مجموعه مدیریتی ارشد استان دیده نشده و حکم مدیرکلی ایشان تأیید و رسما به عنوان مدیرکل منصوب شد.

 

مسأله اى که این روزها بیش از هر موردى، روح و روان مردم را آزرده کرده، خبرهاى اینچنینى و سوء استفاده برخى مسئولین از موقعیت شغلى شان است که بعضاً شاهد برخوردهایى نیز از سوى قوه قضائیه هستیم اما این مسأله گویا در استان بوشهر متفاوت است و بجاى برخورد، شاهد ارتقاى چنین مدیرى هستیم!
در این بین و پس از انعکاس خبر صدای استان در خصوص تخلفات این مدیر، تعدادى اکانت اینستاگرامی که فاقد وجاهت رسانه ای و حقوقی می باشند با انتشار مطالبى در اینستاگرام به کمک مدیرکل میراث فرهنگى استان شتافتند و اذعان کردند که هزینه سه ماه اقامت را ایشان شخصا پرداخت می نماید و نامبرده به مهمانسرای اداری رفته است …

 

جدای از ماهیت موج سوارانه این اکانت ها که خود را فعال اجتماعی می نامند و به راحتی با دستکاری اخبار مبادی رسمی، تشویش اذهان عمومی می کنند، غافل از اینکه یک رسانه مستنداتی در دست دارد که آنها به دلیل ماهیت غیر حرفه ای خود از آن بی خبرند ، حال چند موضوع و سوال مهم مطرح است:

۱- آیا اداره کل بازرسی استان بوشهر نسبت به این تخلف محرز و عدم پرداخت مطالبات معوقه کارکنان میراث ورود کرده است یا خواهد کرد؟
٢- اگر میراث بودجه ندارد تا کنون هزینه سه ماه زندگی مدیرکل در هتل از محل چه ردیف بودجه ای پرداخت می شده ؟
۲- آیا واحد حراست اداره کل میراث فرهنگی به عنوان مهم ترین واحد نظارتی درون سازمان چنین تخلفی را گزارش کرده است؟(به خصوص عبور و مرور ارسطوزاده با خودرو بیت المال و میزان حضور ایشان)
۳- وقت آن نرسیده استانداری بوشهر از انفعال بیرون بیاید و نسبت به انتصابات شبهه دار و پر از شائبه تخلف موضع گیری کند ؟
۴- دادستان محترم بوشهر نسبت به این تخلف و اعاده مطالبات کارکنان میراث واکنشی نشان خواهد داد؟

 

 

با توجه به موارد پیشگفت، شاید انتصاب ارسطوزاده قانونی باشد ولی مشروعیت ندارد و لازم است استانداری و‌ نهادهای نظارتی استان به سوالات و شبهات مطرح شده در خصوص برخورد قانونى با تخلفات محرز وى به افکار عمومى پاسخ دهند.

 

صدای استان به عنوان رسانه مستقل استان هرگونه جوابیه و پیگیری های نهادهای مرتبط را منعکس می نماید .


تعداد نظرات: ۱
بوشهری
00:23 - 1398/07/19

متاسفانه اداره کل میراث فرهنگی به دست شخصی به نام ….. افتاده و ایشان دارد تاثیرات مخربی بر اداره می گذارد و خط های ناصوابی به مدیر کل می دهد و چون بخش مالی را هدایت می کند و فقط به نفع خود و رابطه مستقیم با پیمانکاران می اندیشد . خلاف های اداری را جمع و جور می کند . یکی از معضلات میراث فرهنگی ….. است اما خود را در سایه قرار داده تا کسی متوجه نشود.

جدیدترین خبرها
بالا