پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 23481
تعداد نظرات: ۰

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی از نامگذاری خیابانی در شهر خورموج به نام سید نورخدا موسوی شهید شاخص ناجا با همکاری شهرداری و شورای شهر خورموج خبر داد. به گزارش «صدای استان » به نقل از فارس؛ سرهنگ جهانبخش صیادی در مراسم توزیع رایگان کلاه ایمنی بین موتورسواران اظهار داشت: در راستای طرح افزایش ایمنی موتورسیکلت‌سواران…

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 16 مهر 1398 - 11:25

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی از نامگذاری خیابانی در شهر خورموج به نام سید نورخدا موسوی شهید شاخص ناجا با همکاری شهرداری و شورای شهر خورموج خبر داد.

به گزارش «صدای استان » به نقل از فارس؛ سرهنگ جهانبخش صیادی در مراسم توزیع رایگان کلاه ایمنی بین موتورسواران اظهار داشت: در راستای طرح افزایش ایمنی موتورسیکلت‌سواران و فرهنگ‌سازی در این زمینه ۴۰ کلاه ایمنی به صورت رایگان بین موتورسواران شهر خورموج توزیع شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی از افتتاح خیابانی در شهر خورموج به نام سید نورخدا موسوی شهید شاخص ناجا با همکاری شهرداری و شورای شهر خورموج خبر داد و دیدار با امام‌جمعه شهر خورموج، ملاقات با مردم و طرح پلیس مدارس از مهمترین برنامه‌های چند روز گذشته نیروی انتظامی در دشتی برشمرد.

رئیس پلیس راهور دشتی نیز گفت: از آن جایی که شهرستان دشتی به عنوان نگین فرهنگی استان لقب گرفته، می‌طلبد با پیش قدم شدن در رعایت هرچه بیشتر اصول و ضوابط ترافیکی نسبت به پر رنگ‌تر نمودن فرهنگ ترافیک در بین مردم شهرستان همت شود.

سروان مصطفی عباسی بیان کرد: در حال حاضر نزدیک به ۴٠درصد از مصدومین سوانح رانندگی درون‌شهری را موتورسیکلت‌سواران تشکیل می‌دهند که در صورت آسیب رسیدن به سر آنان شاید تا پایان عمر دچار عارضه جبران‌ناپذیر جانی شوند.

وی افزود: استفاده از کلاه ایمنی تا حد زیادی از ضربات وارده به سر و صورت جلوگیری می‌کند که آن‌هم با اراده خود مردم و موتورسیکلت‌سواران محقق می‌شود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا