جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 23415
تعداد نظرات: ۰

در آغاز سال تحصیلی خانواده های ما فشار روانی زیادی را متحمل شده اند ، آیا فریاد رسی نیست .   « صدای استان »؛  طی اطلاعات رسیده از اداره کل میراث فرهنگی استان بوشهر نزدیک به یکسال است کارکنان قراردادی طرح های عمرانی این اداره کل حقوق ، اضافه کار ، مأموریت و سنوات…

تاریخ انتشار: شنبه ، 13 مهر 1398 - 13:01

در آغاز سال تحصیلی خانواده های ما فشار روانی زیادی را متحمل شده اند ، آیا فریاد رسی نیست .

 

« صدای استان »؛  طی اطلاعات رسیده از اداره کل میراث فرهنگی استان بوشهر نزدیک به یکسال است کارکنان قراردادی طرح های عمرانی این اداره کل حقوق ، اضافه کار ، مأموریت و سنوات خود را دریافت ننموده اند. آنان ضمن مراجعه به سرپرست فعلی که از توان اجرایی پایینی برخوردار است با وعده های توخالی روبرو می شوند ، یکی از کارکنان در گفتگو با صدای استان گفت :” در این اوضاع معیشتی آیا مسئولین ارشد استانی حاضرند یکسال حقوق دریافت نکنند و در محل کار خود حاضر شوند ؟ کانون خانواده های ما در خطر است.”

 

کارکنان میراث ضمن اعلام اعتراض خود نسبت به رویه ذیحسابی اداره کل در گرو گرفتن حقوق و مزایای آنها به منظور انجام امور غیر مرتبط با شرح وظایفشان از طریق نامه های اعتراضی به اطلاع سرپرست فعلی رسانده اند که متأسفانه بی پاسخ مانده است .

 

یکی دیگر از کارکنان گفت : ” در آغاز سال تحصیلی خانواده های ما فشار روانی زیادی را متحمل شده اند ، آیا فریاد رسی نیست . چرا باید زن و فرزندان ما تحت الشعاع سوء مدیریت ها قرار گیرند.”

متاسفانه سرپرست فعلی میراث مجموعه ای از نارضایتی های داخل سازمان و بیرون را ایجاد کرده که این امر عدم واکنش مناسب مدیریت ارشد استان در بازخورد عملکرد را بهمراه داشته است .
در پایان کارکنان میراث که مطالبات خود را دریافت نکردند اعلام نموده در صورت عدم پرداخت در اقدام بعدی مقابل استانداری تحصن می نمایند.

 


برچسب ها:
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا