جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 23252
تعداد نظرات: ۰

گویا این انفعال مدیریت ارشد استان در انتخاب مدیران خود و عدم اهتمام در این پروسه حداقل هایی را به عنوان معیار برای شاخص های مدیریتی خود انتخاب کرده است.     «صدای استان»؛ با روی کار آمدن دولت دوم روحانی و شکوه تکرار می کنیم مردم ، دولت روحانی در بسیاری موارد نمره قابل…

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 31 شهریور 1398 - 21:02

گویا این انفعال مدیریت ارشد استان در انتخاب مدیران خود و عدم اهتمام در این پروسه حداقل هایی را به عنوان معیار برای شاخص های مدیریتی خود انتخاب کرده است.

 

 

«صدای استان»؛ با روی کار آمدن دولت دوم روحانی و شکوه تکرار می کنیم مردم ، دولت روحانی در بسیاری موارد نمره قابل قبولی کسب نکرد ، مردم که در انتظار تغییرات حداکثری در فرآیند مدیریتی پسابرجام بودند به ناگاه درگیر خروج بی منطق آمریکا و از برجام و تبعات اقتصادی آن شدند که این امر با سوء مدیریت های داخلی ، فساد اقتصادی و بسیاری عوامل توأم شد که ماحصل آن موجی از نا امیدی در مردم بود.

 

در استان بوشهر اما شرایط در سایه تمامیت خواهی احدی از نماینده های مجلس و انفعال استاندار بوشهر کمی تفاوت پیدا کرد . با تغییر مصطفی سالاری به عنوان مدیر ارشدی جوان و ملحق شدن ایشان به تیم مدیریتی کشور ، جهت تحرک و خلق تجربه های تازه ی مدیریتی رخوت بر استان بوشهر چیره گشت … مردم اما با رأی حداکثری خود مطالبه سیاستهای حداکثری در فرآیند مدیریت بودند که روز به روز حلقه ی تغییر و حرکت در مدیران استان تنگ می شد .

 

این روزها اما مدیریت سیاسی و انتخابات کشور که پیش از این در اختیار نیرویی چابک و رشد یافته به صورت تشکیلاتی در سطوح مختلف از فرمانداری تا مدیرکلی بود ، در اقدامی بی سابقه در قالب سرپرستی به دبیرکل حزبی داده شد که پیش از این نیز به عنوان سرپرست در امور اجتماعی استانداری مشغول بود.

 

این در حالی ست که اقای عباس برزگرزاده چندین سال است سرپرست دفتر امور اجتماعی هست و بدلایل مشکلات حقوقی و قانونی، امکان انتصاب وی به عنوان مدیرکل این دفتر وجود نداشت، با حفظ همان سمت به عنوان سرپرست دفتر سیاسی و انتخابات استانداری هم منصوب شدند.

 

گویا این انفعال مدیریت ارشد استان در انتخاب مدیران خود و عدم اهتمام در این پروسه حداقل هایی را به عنوان معیار برای شاخص های مدیریتی خود انتخاب کرده است که افرادی را در حلقه های مشخص انتخاب کرده است و از آن خارج نمی شود .

 

از طرفی وضعیت استعفای چندی پیش  برزگر زاده مشخص نشد و این شائبه را ایجاد کرد که استعفا راهی برای ایجاد فشار برای اخذ سمت موجود است کما اینکه ایشان از مدتی قبل کلیه گروه های مجازی را ترک و به صورتی سایه نشینی را انتخاب کرده بودند !!!

 

البته این نیز روش و اهرمی بدیعی را به دیگر مدیران می آموزد تا برای ارتقا یا اخذ سمت از همین شیوه استفاده نمایند.
این موضوع کم کم دارد اختلال در مدیریت استان ایجاد می کند. هر چند این تغییر در آستانه انتخابات مجلس نیز کمی شائبه برانگیز است .

 

آیا مدیرکل سیاسی و انتخابات استان نمی بایست نیروی رسمی وزارت کشور یا مامور رسمی دولتی که متعهد به رعایت الزامات قانونی باشد ؟
هنوز بخشداری هایی در سطح استان به صورت سرپرستی اداره می شوند و وضعیت نا مشخصی دارند این درصورتی است که همگی اینان قصد برگزاری انتخابات دارند حال چگونه در این آشفته بازار مدیریتی وضعیت  برزگر زاده را می خواهند درست کنند، غیر از اینکه ایشون نیرویی خاص و دارای روابطی نامتعارف برای عهده گیری چند سمت باهم باشند و یا در این استان قحط الرجل است.

 

اصلاح طلبان که شعار پایبندی به قانون سرمیدهند، خود باید بیشتر از دیگران قانون را رعایت نمایند، انتصاب افراد بیشتر از سه ماه به عنوان سرپرست ادارات دولتی مغایر قوانین است و این در حالی است که شخص چندین سال به عنوان سرپرست دفتر اجتماعی است، آیا امروز قانونی است که به سرپرستی دفتر سیاسی هم منصوب شود؟


برچسب ها:
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا