جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 23246
تعداد نظرات: ۰

فرماندار بوشهر : سیاستمداران آمریکایی از تحریم حداکثری به امیال خود نرسیده اند و به سوی فریبکاری حداکثری استسماک جسته اند. « صدای استان »؛ فرماندار بوشهر بیان کرد ،سیاستمداران آمریکایی از تحریم حداکثری به امیال خود نرسیده اند و به سوی فریبکاری حداکثری استسماک جسته اند.     عباس جمشیدی در جلسه شورای اداری…

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 31 شهریور 1398 - 09:28

فرماندار بوشهر : سیاستمداران آمریکایی از تحریم حداکثری به امیال خود نرسیده اند و به سوی فریبکاری حداکثری استسماک جسته اند.

Related image« صدای استان »؛ فرماندار بوشهر بیان کرد ،سیاستمداران آمریکایی از تحریم حداکثری به امیال خود نرسیده اند و به سوی فریبکاری حداکثری استسماک جسته اند.

 

 

عباس جمشیدی در جلسه شورای اداری با موضوع هفته دفاع مقدس بیان کرد :سیاستمداران آمریکایی از تحریم حداکثری به امیال خود نرسیده اند و به سوی فریبکاری حداکثری استسماک جسته اند و با سناریوی اتهام زنی بدون اسناد و مدارک در فضای افکار عمومی و سازمان های بین المللی به دنبال تضعیف جمهوری اسلامی ایران و فرار از باتلاق بی آبروی سیاست های جنگ طلبی ابطرشان در منطقه می باشند .و البته این اتهامات نشان دهند ه پیروزی و اقتدار جبهه مقاومت که محور ان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هست می باشد .

 

 

فرماندار بوشهر گفت: هر چند فشار های ناعادلانه استکبار باعث ایجاد سختی هایی درپاره ای از موقعیت ها موجب گردیده است ولی مردم شریف ایران با الهام و تاسی از دفاع مقدس عزتمند ایستاده اند و آن را با وابستگی متعفن گونه معاوضه نمی کنند.

وی در ادامه افزود: دفاع مقدس برگ زرینی از همراهی و هم دلی مردم در گذر از شرایط سخت می باشد و به معنای واقعی و نه شعار گونه بیان می کنم که همه ما مدیون شهدا ،جانبازان ،ایثارگران و خانواده های آنها می باشیم و امروز وظیفه ماست که در این عرصه که در آن قرار گرفته ایم و شاهد این همه هجمه بر علیه کشور می باشیم ،مسئولانه و صادقانه پای کار باشیم و با عملکرد مطلوب خود مایه اعتماد و رضایتمندی مردم به نظام باشیم ، امری که خواسته شهدا ،و ایثارگران و خانواده آنها می باشد.

 

 

وی گفت : رزمندگان دفاع مقدس در زمان خود به مطلوب ترین شکل با گذر از جان و وابستگی ها نقش خود را ایفا نمودند و اکنون وظیفه ما ست که به عنوان خدمتگزاران ملت نقش خود را به خوبی ایفا نمائیم .

 

 

عباس جمشیدی بیان نمود :تجربه دفاع مقدس این را به ما نشان داد که هر گاه کیان کشور مورد تهاجم قرار بگیرد آحاد ملت فارغ از هر وابستگی نژاد ی ، مذهبی و سیاسی با اتحاد به دفاع خواهند ایستاد و امروز که به برکت دفاع مقدس تصور حمله نظامی از از دولت های معارض و معاند به ایران محو شده است و جنگ اقتصادی را آغاز نموده اند با پای کار بودن ما مردم در بروز شرایط سخت ضمن داشتن سعه صدر به کمک ما نیز خواهند شتافت چرا همواره همین گونه بوده است و نمونه ان در عدم توجه به دستگاه تبلیغاتی عریض و طویل دولت های معارض جمهوری اسلامی ،در اغفال نمودن مردم و جدا نمودن آنها از نظام و انقلاب می باشد ،و در خواست من از تمامی دستگاه های اداری و اجرای شهرستان خدمت دهی حداکثری و گره گشایی از مشکلات مردم می باشد .

 

 

وی در پایان افزود : همه ما دوران دفاع مقدس را باید قدر بدانیم و در بزرگداشتن این ایام اهتمام ویژه ای،داشته باشیم و از همه دستگاه های شهرستان انتظار می رود در سطح شهرستان در بزرگداشت این ایام به گونه ای  کنند که هر کس،وارد شهرستان می شود احساس که برای دفاع مقدس ارزش گزاری شده است.


برچسب ها:
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا