پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 23242
تعداد نظرات: ۰

مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر: از مهر ماه سالجاری برنامه تبادل الکترونیکی اسناد بستری در بیمارستانهای طرف قرارداد بیمه سلامت در استان بوشهراجرا خواهد شد.     « صدای استان »؛ دکتر پرویز رمضانی در آیین افتتاح دوره آموزشی اجرای برنامه تبادل الکترونیکی اسناد بستری که با حضور مسئولین دانشگاه علوم پزشکی و رؤسا و…

تاریخ انتشار: شنبه ، 30 شهریور 1398 - 14:04

مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر: از مهر ماه سالجاری برنامه تبادل الکترونیکی اسناد بستری در بیمارستانهای طرف قرارداد بیمه سلامت در استان بوشهراجرا خواهد شد.

 

 

« صدای استان »؛ دکتر پرویز رمضانی در آیین افتتاح دوره آموزشی اجرای برنامه تبادل الکترونیکی اسناد بستری که با حضور مسئولین دانشگاه علوم پزشکی و رؤسا و کارشناسان بیمارستانها برگزار شد گفت: با اجرای این طرح علاوه بر اینکه در مصرف کاغذ و وقت صرفه جویی خواهد شد ؛ با توجه به اینکه اسناد و مدارک به صورت الکترونیکی پذیرش می شوند امکان رسیدگی برخط و رفع اختلاف در خصوص اسناد و تعامل مطلوب با ارائه دهندگان خدمات نیز فراهم خواهد شد.

 

 

وی همچنین قابلیت مطالعه و پژوهش حوزه های پزشکی برای محققان، تصمیم سازان نظام سلامت و نظام آماری کشور را از دیگر مزایای اجرای برنامه تبادل الکترونیکی اسناد بستری برشمرد و افزود: با اجرای این طرح علاوه بر فراهم شدن زمینه استفاده از پرونده الکترونیک سلامت ، با جمع آوری داده ها بصورت الکترونیکی امکان پردازش اطلاعات و تهیه گزارشهای مدیریتی نیز میسر می شود.

 

مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر با بیان اینکه این برنامه از مهر ماه سال جاری در بیمارستان های طرف قرارداد استان بوشهر اجرا خواهد شدگفت: اجرای این طرح سبب میشود تا قوانین بیمه و راهنماهای بالینی به صورت مکانیزه و الکترونیکی اعمال شود و موجب شفافیت در بررسی خدمات ارایه شده به بیمه شدگان می گردد و مراحل پذیرش اسناد ، رسیدگی کارشناسی و پرداخت هزینه های بیمارستانی تسریع می یابد.
دوره آموزشی اجرای برنامه تبادل الکترونیک اسناد بستری در بیمارستان به مدت دو روز و از تاریخ ۳۰ لغایت ۳۱ شهریور ماه سالجاری به میزبانی اداره کل بیمه سلامت استان بوشهر برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا