جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 23201
تعداد نظرات: ۰

اگر چه تمایل ما در وزات کشور بر  ثبات است اما شرایطی به وجود می‌آید که ناچار از تغییر هستیم و جابه جایی ها طبیعی است.     « صدای استان »؛ عبدالکریم گراوند صبح دوشنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار گناوه اظهار داشت:  اگر چه تمایل ما در وزات کشور بر  ثبات است…

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 25 شهریور 1398 - 23:43

اگر چه تمایل ما در وزات کشور بر  ثبات است اما شرایطی به وجود می‌آید که ناچار از تغییر هستیم و جابه جایی ها طبیعی است.

 

 

« صدای استان »؛ عبدالکریم گراوند صبح دوشنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار گناوه اظهار داشت:  اگر چه تمایل ما در وزات کشور بر  ثبات است اما شرایطی به وجود می‌آید که ناچار از تغییر هستیم و جابه جایی ها طبیعی است.

 

بزرگترین سرمایه ما رضایت مردم است/ لزوم رفع دغدغه‌ها

 

وی افزود:  با توجه  به نزدیکی آغاز سال تحصیلی و در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی وبرنامه های هفته دفاع مقدس  تغییر در فرمانداری سه شهرستان را با سرعت  برگزار وتصمیمات به صورت همزمان در کمترین زمان ممکن انجام شد.

استاندار بوشهر بیان کرد: شهرستان گناوه پایگاه گردشگری و از شهرستان های مهم استان و شناخته شده در کشور است و همه کشور با این شهرستان و نقش  و جایگاه مهم آن آشنا هستند.

 

 

 

وی تصریح کرد: فرمانداری که برای این شهرستان انتخاب می شود  بر حسب جایگاه این شهرستان باید  دارای توانایی های لازم باشد که گزینه انتخاب شده با در نظر گرفتن همه این جوانب بوده است.

وی گفت: امید است فرماندار جدید گناوه که با تعامل با دستگاه ها و مردم و نهادها و گروه های در شهرستان شاهد موفقیت های بیشتر در شهرستان گناوه باشیم.

 

 

 

استاندار بوشهربا تقدیر از تلاش های فرماندار پیشین گناوه ادامه داد: رضایت از عملکرد این فرماندار باعث شده تا در شهرسان دیگر برای خدمت به مردم انتخاب شوند  و برای ایشان در مسئولیت جدید آرزوی توفیق داریم.

گراوند خاطرنشان کرد:  از فرماندار جدید انتظار می رود که مردمداری را در سرلوحه کار خود قرار دهد و با گروه ها و نهادها و دستگاه های مختلف تعامل برقرار کند.

 

در این آیین از تلاش های سید علی پاک نژاد فرماندار پیشین  شهرستان گناوه تقدیر و غلامرضا مهرجو به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معارفه شد.

 

 

 

سید علی پاکنژاد از فروردین ۹۵ فرماندار گناوه بود و به  سرپرستی فرمانداری کنگان را بر عهده خواهد گرفت.

مهرجو که از سال ۹۳ تا ۹۶ فرمانداری دشتی را بر عهده داشت، سال ۹۶  به حوزه  استانداری استان فارس رفته بود.

امروز سروش گرمسیری نژاد نیز به عنوان معاون عمرانی فرمانداری گناوه معرفی شد.


برچسب ها:
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا