شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 23192
تعداد نظرات: ۰

ایمان شجاعی مقدم با ارسال نامه ای اعتراض آمیز به دبیر کل این جمعیت از سمت خود استعفا داد. شجاعی مقدم در نامه خود نوشت : بسم الله الرحمن الرحیم جناب آقای محسن پیرهادی دبیرکل محترم جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی سلام علیکم ضمن تسلیت ماه محرم و ایام سوگواری شهادت سر سلسله آزادگان…

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 25 شهریور 1398 - 19:32

ایمان شجاعی مقدم با ارسال نامه ای اعتراض آمیز به دبیر کل این جمعیت از سمت خود استعفا داد.

شجاعی مقدم در نامه خود نوشت :

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای محسن پیرهادی
دبیرکل محترم جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی
سلام علیکم

ضمن تسلیت ماه محرم و ایام سوگواری شهادت سر سلسله آزادگان جهان حضرت امام حسین (ع) و یاران با وفایش به شما و تمامی ارکان جمعیت، بدینوسیله استعفای خود را که حاوی نکات تعیین کننده زیر می باشد تا مسئولین جمعیت به شناخت بیشتر از اهداف و نیات برخی از افراد که خود را عضو شورای مرکزی جمعیت و مدیران آن در بوشهر می دانند به آن دبیرکل محترم اعلام و تقدیم نمایم.

۱٫ اولا انتخابات جمعیت بدلایل مختلف و تخلفات گسترده برگزارکنندگان آن زیر سوال می باشد که تاکنون از سوی مرکز در این خصوص نظری رسمی و مکتوب اعلام نشده است.
۲٫ برخی اعضای شورای پانزده نفره ای که در بوشهر با ابهامات قانونی و رفتارغیر حرفه ای، و با مهندسی یکی دو نفر، با اهداف خاص اتفاق افتاد حائز اکثریت آراء گردیدند.

۳٫ برخی اشخاصی که جزء مسئولین هیئت برگزارکندده انتخابات بودند و در مرحله بعد به عضویت دفتر مرکزی جمعیت در بوشهر نیز در آمدند جز به امیال شخصی و رسیدن به منافع و مطامع خود ذره ای به اهداف حزب و هواداری از جناب دکتر قالیباف نمی اندیشند و صرفا به جهت رسیدن به جایگاه بالا با پله جمعیت وهمچنین در صورت اعطای ردای ریاست جمهور با رای ملت به دکتر قالیباف می باشند، اینان بوی کباب را در ذهن و دهان خود مزمزه کرده اند اما نمی دانند که این بو و مزه خر مرده ای بیش نیست.

۴٫ اینجانب به موضوع بحث برانگیز نحوه برگزاری انتخابات پر ابهام و پرچالش، بیش از این ورود نمی کنم چرا که نماینده دبیرکل محترم، خود در جریان ریز این تخلفات و تقلب می باشند و نماینده اعزامی ، جناب آقای میرعلائی مسلما” گزارشی از اقدامات سوء برخی از منتخبین به آن دبیرکل ارئه داده است.

۵٫ احدی از این افراد که جایگاه جمعیت را با میز لابی در شهرداری اشتباه گرفته با توجه به تخلف در پیمان های خود، از هر فرصتی برای فشار به شهرداری بوشهر در جلسات بهره برداری می نماید. همین شخص در ماه های اخیر در محافل مختلف اعلام کاندیداتوری برای مجلس یازدهم نموده که بخشی از نیات خود را عملا نشان داده و جالب است که در تمامی رایزنی هایش با بن بست و عدم مقبولیت و مشروعیت مواجه گردیده است.
۶٫ ایشان و یکی از همراهانش، برای پیش برد امیال خود شورایی پنج نفره را در شورای پانزده نفره ابداع و ایجاد نمود و نام آن را شورا در شورا گذاشته تا راحت تر به اهداف ناصواب خود نزدیک شود.

۷٫ اخیرا جلسه ای که با تنظیم اشخاص مورد اشاره، اعضای شورا در شورای خودخوانده با جناب آقای جمیری نماینده سابق که در رقابت انتخابات مجلس دهم در مقابل یک کاندیدای جوان اصلاح طلب شکست خورد و اکنون نیز کاندیدای احتمالی این دوره مجلس نیز می باشد.
در این جلسه برخی از همین اشخاص بدنبال لابی قبل از انتخاب نماینده و تقسیم مناصب پس از پیروزی احتمالی این کاندیدا در مجلس یازدهم هستند این رفتار ضمن آنکه شان جمعیت پیشرفت را پایین آورده واهداف حزبی را بازیچه نیات درونی شخصی خود نموده اند، باید گفت مبتکرین تشکیل این جلسه، فاقد ابتدائی ترین تحلیل سیاسی، اجتماعی انتخابات پیش رو در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم هستند که بدنبال حمایت جمعیت پیشرفت و عدالت از کاندیدایی شکست خورده که کمترین احتمال پیروزی را در انتخابات پیش رو دارد می باشند ضمن آنکه حمایت از کاندیدای مذکور در تضاد با بیانیه گام دوم رهبر انقلاب، اهداف جمعیت و نیات دبیرکل محترم و همچنین دکتر قالیباف مبنی بر حمایت از جوانان توانمند و مستعد می باشد.

۸٫ این جلسه که اخیرا برگزار شد و خبر آن به بیرون درز کرد و رسانه ها بدان پرداختند بهانه وعاملی گردید برای تسویه حساب های شخصی این افراد با برخی اعضا شورا ی ۱۵ نفره، ودر پی آن از شرکت برخی از اعضا از جمله اینجانب در جلسات ممانعت نمودند که این نشان از انحصار و خودکامگی این افراد دارد این در حالی است که هنوز مشروعیت انتخابات این جمعیت در بوشهراز سوی ارکان محترم حزب مورد تایید قرار نگرفته و به قول معروف نه به دار است و نه به بار است، اینگونه عمل می نمایند باید به رفتار غیر حرفه ای آنان در آینده اندیدشید./

وَالسَّلَامُ عَلَى مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَى
ایمان شجاعی مقدم
احدی از منتخبین شورای مرکزی حزب جمعیت پیشرفت و عدالت بوشهر


برچسب ها:
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا