پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 23098
تعداد نظرات: ۰

از اعضای شورا می خواهم شفاف‌سازی کنند که آیا این مسئله رخ داده یا خیر و آیا اسپانسری در کار بوده است یا نه؟   به گزارش « صدای استان»؛ روح‌الله نصرتی در نشست شورای اسلامی شهر بوشهر با اشاره به واکنش خدری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس به انتقاداتی که از…

تاریخ انتشار: پنجشنبه ، 14 شهریور 1398 - 21:38

از اعضای شورا می خواهم شفاف‌سازی کنند که آیا این مسئله رخ داده یا خیر و آیا اسپانسری در کار بوده است یا نه؟

 

به گزارش « صدای استان»؛ روح‌الله نصرتی در نشست شورای اسلامی شهر بوشهر با اشاره به واکنش خدری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس به انتقاداتی که از ایشان شده اظهار داشت: جناب خدری به انتقاداتی که بنده در مورد تیم شاهین شهرداری از ایشان داشتم واکنش نشان داده و اعلام کرده که من اسپانسر معرفی کردم ولی اعضای شورا اسپانسر را فراری دادند.

 

وی افزود: از اعضای شورا می خواهم شفاف‌سازی کنند که آیا این مسئله رخ داده یا خیر و آیا اسپانسری در کار بوده است یا نه؟

 

 

نایب رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر خاطرنشان کرد: خدری ابراز داشته که شورای شهر بوشهر اهلیت ندارد و توان تیم‌داری ندارد؛ من از جناب خدری می خواهم عملکرد چهار ساله خود را در زمینه ورزش اعلام کند تا مشخص شود که چه کسی اهلیت دارد.

 

 

نصرتی گفت: اتفاقاً شورای شهر در سال‌های اخیر حمایت خوبی از شاهین داشته؛ شورای چهارم از دسته سوم و دسته دوم همراه شاهین بود و تا لیگ دسته اول شاهین را بالا آورد و شورای پنجم هم این تیم را به لیگ برتر آورد و اکنون نیز با تمام توان از شاهین حمایت می‌کنیم تا نتایج خوبی بگیرد.

 

 

وی یادآور شد: نماینده ما هم مثل سایر نماینده‌ها کمک کند نه اینکه فقط عکس یادگاری و تبلیغاتی بگیرد و هیچ حمایتی نکند.

 

 

نایب رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: شورا اهلیت کامل دارد و تا آخر از شاهین حمایت می کند و از جناب خدری می‌خواهم با حضور در صحن علنی شورا از عملکرد ورزشی خود دفاع کند.


برچسب ها:
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا