پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 23055
تعداد نظرات: ۰

ساختمان عملیات و امداد گاز شهر برازجان با حضور استاندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،فرماندار و  مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.   « صدای استان »؛ مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر در افتتاح ساختمان عملیات و امداد گاز شهر برازجان گفت: این ساختمان در مدت زمان یکسال…

تاریخ انتشار: شنبه ، 9 شهریور 1398 - 15:55

ساختمان عملیات و امداد گاز شهر برازجان با حضور استاندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،فرماندار و  مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

 

« صدای استان »؛ مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر در افتتاح ساختمان عملیات و امداد گاز شهر برازجان گفت: این ساختمان در مدت زمان یکسال احداث شد.

 

رحمانی گفت: در حال حاضر۵۲۶۵۵ مورد انشعاب، نصب و همزمان با هفته دولت  طرح‌ گازرسانی ۱۵ واحد صنعتی در این شهرستان مورد بهره‌برداری قرارگرفت.

 

وی شکوفایی رونق اقتصادی و صنعتی را از اهداف اجرای این طرح گازرسانی دانست و بیان کرد: گازرسانی به این واحدها با هدف گسترش انرژی پاک و ارزان‌ قیمت گاز در بخش صنعت و در نتیجه رونق و شکوفایی استان بوشهر و خدمت گذاری به مردم اجرا شده است.

 

وی افزود: ۱۰۰ درصد از جمعیت شهری و ۹۴ درصد از جمعیت روستایی این شهرستان قادر به استفاده از نعمت گاز هستند وتعداد مشترکین گاز در این شهرستان ۳۹۶۶۲ مشترک می باشد.


برچسب ها:
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا