جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 23031
تعداد نظرات: ۱

با پافشارى و رایزنى هاى متعدد یکى از مشاوران اصلاح طلب! استاندار بوشهر، فعال ستادهاى احمدی نژاد در سال‌هاى ٨۴ و ٨٨ در یک قدمى تصدی بخشدارى ارم قرار گرفته است!   به گزارش « صداى استان » به نقل از منابع موثق، یکى از فعالان ستادهاى انتخاباتی ریاست جمهورى احمدى نژاد که در بخش…

تاریخ انتشار: پنجشنبه ، 7 شهریور 1398 - 10:55

با پافشارى و رایزنى هاى متعدد یکى از مشاوران اصلاح طلب! استاندار بوشهر، فعال ستادهاى احمدی نژاد در سال‌هاى ٨۴ و ٨٨ در یک قدمى تصدی بخشدارى ارم قرار گرفته است!

 

به گزارش « صداى استان » به نقل از منابع موثق، یکى از فعالان ستادهاى انتخاباتی ریاست جمهورى احمدى نژاد که در بخش بهداشت و درمان و به طور خاص در مرکز اورژانس دیر مشغول به خدمت بوده؛ با پافشارى و حمایت یکى از مشاورانِ گراوند! در حال حاضر جدى ترین گزینه بخشدارى ارم دشتستان است.

 

Related image

 

به گفته منابع آگاه، آقای ب … که همواره خود را با افتخار احمدى نژادى معرفى کرده؛ از زمان حضور در بخش ارم نیز علیه دولت روحانى در محافل خصوصی و عمومی نیز صحبت کرده و حالا جاى بسى سؤال و تعجب است که وى به کدام دلیل موجه مورد حمایت مشاور استاندار بوشهر براى انتصاب در بخشدارى این بخش اصلاح طلب است؟!

 

جداى از جناح سیاسى فرد مذکور که سابقه تخریب دولت روحانى را در سابقه خود دارد، وى سال‌ها از بخش ارم به دور بوده و سابقه کار مدیریتى خاصى در زمان حضور در بخشداری ارم را نیز در کارنامه خود ندارد تا تردیدی جدی در مورد توانایی وی برای اداره امور بویژه برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در اسفندماه سالجاری برگزار می شود، بوجود آید و این در حالیست که همیشه از برگزاری انتخابات سالم و امن به عنوان آبروی مجموعه وزارت کشور یاد می‌شود.

 

گفتنى است فعالان سیاسى اصلاح‌طلب و حامیان دولت در دشتستان و به ویژه بخش ارم، از استاندار بوشهر انتظار دارند سوابق این فرد را با دقت نظر بیشترى بررسى نموده و دلایل مستدل خود براى انتخاب این گزینه ناموزون با دیدگاه‌هاى دولت تدبیر و امید را به ایشان اعلام نماید نه اینکه تنها بر اساس نظر تعداد معدودی منفعت‌طلب که همواره تلاش کرده‌اند خود را نماینده مردم بزرگ این بخش معرفی کنند و همچنین مشاورى که اخیراً خودمحورى‌ها و تک روى‌هاى وى در مناسبات سیاسى دشتستان با حواشى و اعتراضات فعالان سیاسى اجتماعى این شهرستان همراه بوده اقدام به انتصاب گزینه‌اى ناشایست نمایند.


برچسب ها:
تعداد نظرات: ۱
تنگ ارمی
10:55 - 1398/06/07

متاسفانه آقای ….. با دار و دسته اش بخش ارم را به گند کشیده اند.فقط و فقط به فکر چپاول هستند آقا شهرداری را چپاول می کنید بس است دیگر.این همه ملک در بوشهر و شیراز با پول ….. خریدید…

ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا