جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 22945
تعداد نظرات: ۰

بالاخره پس از وقفه یکماهه رقابت های لیگ نوزدهم از روز پنج شنبه آغاز خواهد شد و شاهین پس از ۶ سال در لیگ برتر فوتبال کشور به میدان خواهد رفت.     به گزارش « صدای استان» به نقل از شاهین ایران ؛ ورزشگاه شهید مهدوی نیز با تلاش بسیار زیادی آماده برگزاری مسابقات…

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 30 مرداد 1398 - 22:23

بالاخره پس از وقفه یکماهه رقابت های لیگ نوزدهم از روز پنج شنبه آغاز خواهد شد و شاهین پس از ۶ سال در لیگ برتر فوتبال کشور به میدان خواهد رفت.

 

 

Image result for ‫شاهین بوشهر تماشاگران‬‎به گزارش « صدای استان» به نقل از شاهین ایران ؛ ورزشگاه شهید مهدوی نیز با تلاش بسیار زیادی آماده برگزاری مسابقات گردیده است و روز جمعه شاهینی ها مجدد با حضور پرشورشان در لیگ برتر خودنمایی خواهند کرد.

 

 

تنها مسئله ای که باعث نگرانی هواداران شده است قیمت های منتشر شده بلیط بازی هاست که به نظر می رسد باشگاه شاهین شهرداری این قیمت ها را به سازمان لیگ پیشنهاد داده است.

هم اکنون قیمت های ۱۰ ، ۱۵ و ۲۰ هزار تومانی برای جایگاه های مختلف ورزشگاه در نظر گرفته شده است.

 

 

مسئولان تیم توجه داشته باشند که در این شرایط اقتصادی با این قیمت های بلیط، هواداران به مشکل بر می خورند و کاهش حضور هواداران از شهرهای مختلف و حتی بوشهر در ورزشگاه را به دنبال خواهد داشت.
شاهین را همواره با هوادارانش می شناسند که در سرما و گرما هیچ گاه پرنده محبوبشان را تنها نگذاشته اند ، این هواداران زیبایی فوتبال کشور هستند.

 

 

قطعا با برنامه ریزی دقیق و کم کردن قیمت بلیط ها ، هواداران بیشتری توانایی حضور در ورزشگاه را پیدا می کنند و در هر بازی مبلغ بیشتری به باشگاه خواهد رسید.

 

 

هواداران زیادی در تماس با شاهین ایران با گلایه از قیمت بلیط ورزشگاه خواستار مطرح کردن این موضوع شده اند که امیدواریم حتما این خواسته هواداران پرشور شاهین با کم کردن قیمت ها محقق گردد.


برچسب ها:
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا