چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 22935
تعداد نظرات: ۰

یک میلیارد اعتبار بلاعوض جهت ساخت ۳۰ واحد مسکن مددجویان بهزیستی دشتستان توسط نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گرفته شد.   به گزارش « صدای استان » به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، جهت پیگیری و بررسی مسائل و مشکلات مسکن و اشتغال مددجویان بهزیستی شهرستان…

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 27 مرداد 1398 - 12:05

یک میلیارد اعتبار بلاعوض جهت ساخت ۳۰ واحد مسکن مددجویان بهزیستی دشتستان توسط نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گرفته شد.

 

به گزارش « صدای استان » به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، جهت پیگیری و بررسی مسائل و مشکلات مسکن و اشتغال مددجویان بهزیستی شهرستان دشتستان، به همت نماینده مردم دشتستان، جلسه ای با اولویت هم اندیشی پیرامون چگونگی عملیاتی نمودن ساخت مسکن مددجویان و معلولین فاقد مسکن دشتستان ۲۶ مرداد ماه در سازمان بهزیستی کشور برگزار شد.

 

 

بر اساس این گزارش، در این جلسه مقرر گردید از محل اعتبارات بلاعوض وزارت نفت، با همکاری و مشارکت سازمان بهزیستی، از محل اعتبارات بلاعوض در بخش مسکن، ۳۰ واحد مسکن مددجویان و معلولان، طی فرایندی شش ماهه تکمیل و به بهره برداری برسد.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مردم دشتستان، یکی از مصوبا این جلسه بدین صورت بود که از محل تفاهم نامه ساخت مسکن مددجویان بین استانداری و سازمان بهزیستی، سهمیه ویژه ای جهت گروه های هدف بهزیستی شهرستان دشتستان در سال جاری تخصیص داده شود.

 

 

 

گفتنی است این نشست با حضور نماینده مردم دشتستان، معاون مشارکت های مردمی و توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور، دبیر ستاد مسکن مددجویان و رییس اداره بهزیستی شهرستان دشتستان برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا