جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 22902
تعداد نظرات: ۰

آئین «تکریم و معارفه» رئیس هیات ورزشی رزمی کاران شهرستان دیلم با حضور معاونت برنامه ریزی و امورعمرانی فرماندار، رئیس هیات های ورزشی رزمی کار استان بوشهر، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، اعضای شورای اسلامی شهردیلم، نمایندگان فرماندهی انتظامی و فرماندهی سپاه، رئیس بنیادشهید و تعدادی از ورزشکاران در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری…

تاریخ انتشار: جمعه ، 25 مرداد 1398 - 14:10

آئین «تکریم و معارفه» رئیس هیات ورزشی رزمی کاران شهرستان دیلم با حضور معاونت برنامه ریزی و امورعمرانی فرماندار، رئیس هیات های ورزشی رزمی کار استان بوشهر، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، اعضای شورای اسلامی شهردیلم، نمایندگان فرماندهی انتظامی و فرماندهی سپاه، رئیس بنیادشهید و تعدادی از ورزشکاران در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری شهرستان دیلم برگزار گردید.
مهمترین موارد مطروحه در این نشست؛

۱- ضمن تشکر از زحمات آقای مجید غلامیان، انتصاب آقای «عیسی جبلی» به سمت «رئیس هیات ورزش های رزمی» شهرستان دیلم.

۲- همچنین انتصاب آقای «عیسی جبلی» به سمت نماینده سبک رزمی کاری «تاچ اسپرینگ واسکو» یکی از سبک های رزمی کاری در استان بوشهر.

 

۳- سخنان معاونت برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار با محوریت اهداف و برنامه های دولت تدبیروامید در ارتقاء سطح ورزش بویژه افزایش سرانه ورزشی شهرستان با اهم برنامه های شاخص و هدفگذاری شده ذیل؛

الف- احداث «سالن ورزشی دانش آموزی» در مدرسه جدیدالاحداث خدری با حمایت و پیگیریهای نماینده محترم.

ب- تکمیل «سالن ورزشی دانش آموزی» در شهردیلم ویژه مدارس دخترانه با حمایت و پیگیری نماینده محترم مردم در تامین اعتبارات لازم.

ج- احداث «استخر ورزشی»شهرستان دیلم در شهردیلم با پیگیری نماینده محترم در تامین اعتبار لازم از وزارت ورزش.

د- تکمیل «سالن ورزشی چندمنظوره» ویژه بانوان شهرستان دیلم در شهردیلم با حمایت نماینده محترم از محل اعتبارات ملی نفت و گاز و افتتاح در دهه فجر سالجاری.

و- تکمیل «خانه کشتی» شهرستان دیلم از اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان.

۴- تاکید معاونت برنامه ریزی و امور عمرانی بر حمایت همه جانبه کلیه ارگانها و سازمانها و شوراهای اسلامی و دهیاران از هیاتهای ورزشی شهرستان.

۵-بالغ بر ۲۲ هیات ورزشی در شهرستان دیلم فعالیت دارند و ضرورت توجه بیشتر هیاتهای مذکور به بسط و گسترش فعالیتهای ورزشی در تمامی رده های سنی و اقشار مختلف مردم و تلاش برای رشد ورزشهای قهرمانی با توجه به پناسیل نیروی انسانی ورزشی در شهرستان.


برچسب ها:
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا