جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 22896
تعداد نظرات: ۰

 مراسم اختتامیه فعالیت گروه جهادی افسران ولایت بسیج دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان بوشهر در شهر بوشکان با حضور دکتر زرین فر معاون امور اقتصادی استاندار، دکتر اسکندری ریاست دانشگاه علمی کاربردی، بخشدار و مسئولین بخش برگزار شد. در ابتدای این مراسم حجت الله پارمان مسئول گروه جهادی افسران ولایت ضمن عرض خیرمقدم به…

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 23 مرداد 1398 - 17:39

 مراسم اختتامیه فعالیت گروه جهادی افسران ولایت بسیج دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان بوشهر در شهر بوشکان با حضور دکتر زرین فر معاون امور اقتصادی استاندار، دکتر اسکندری ریاست دانشگاه علمی کاربردی، بخشدار و مسئولین بخش برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت الله پارمان مسئول گروه جهادی افسران ولایت ضمن عرض خیرمقدم به حضار و مسئولین استانی به ارائه گزارش عملکرد این گروه در بخش بوشکان پرداخت و گفت: اردوی جهادی در مناطق محروم یکی از برکات جمهوری اسلامی و بهترین باقیات الصالحات برای افراد شرکت کننده است.

وی با بیان اینکه مشکلات مناطق محروم و روستاها با همکاری و همدلی مسئولین مربوطه و مردم رفع خواهد شد خاطرنشان کرد: امروزه شاهد حضور بالاترین مقامات استانی در روستاها که یکی از نعمت های مهم الهی و وصف ناپذیر انقلاب اسلامی محسوب می شود که باید قدردان آن بود.

حاجب فر بخشدار بوشکان نیز از تلاش های جهادگران در این منطقه تقدیر کرد و بیان داشت: گروه های جهادی می توانند برای عبور از مشکلات کشور و تلاش در رفع محرومیت زدایی کمک حال دولت باشند و گروه جهادی افسران ولایت با تعاملات خوبی که با نهادهای دولتی و غیر دولتی داشته در این مسیر پیش قدم است. ما نیز در مجموعه دولت تمام تلاشمان خودمان را همچون گذشته در جهت خدمت به مردم قرار داده ایم.

دکتر زرین فر معاون امور اقتصادی استاندار و دکتر اسکندری ریاست دانشگاه علمی کاربردی ضمن قدردانی از فعالیت های جهادگران، این حرکات را باعث پیشرفت کشور در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی و اقتصادی و همچنین موجب یادآوری و ایجاد انگیزه به مسئولان در جهت خدمت خالصانه و مجاهدانه برای مردم و نظام جمهوری اسلامی برشمردند و در انتها ارزوی توفیق روز افزون برای مجموعه جهادی افسران ولایت خواستار شدند.

در ابتدای مراسم از نمایشگاه صنایع دستی و هنری و غذایی مردم منطقه بوشکان نیز رونمایی گردید و در پایان به اثرات برگزیده جوایزی از طرف گروه جهادی اهدا شد.

در این حرکت جهادی ۸۰ نفر از دانشجویان، طلاب و دیگر اقشار به مدت ۱۲ روز در بخش بوشکان با توجه به اقدامات صورت گرفته در این شهر ظرفیت ها و توانایی ها شناسایی گروه حهادی افسران ولایت انواع خدمات از جمله پروژه های عمرانی، اشتغالزایی و کارآفرینی، خدمات پزشکی_ درمانی فرهنگی و آموزشی را ارائه دادند.


برچسب ها:
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا