جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 22884
تعداد نظرات: ۰

مدیرعامل مخابرات بوشهر گفت: سرعت اینترنت خانگی مخابرات در استان بوشهر چهار برابر می‌شود.   « صدای استان »؛ علی مهرپویا صبح سه‌شنبه در نشست با خبرنگاران در بوشهر با اشاره به افزایش چهار برابری سرعت اینترنت در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از مهرماه امسال قبض‌های کاغذی تلفن در استان بوشهر چاپ نخواهد شد.  …

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 22 مرداد 1398 - 14:32

مدیرعامل مخابرات بوشهر گفت: سرعت اینترنت خانگی مخابرات در استان بوشهر چهار برابر می‌شود.

 

« صدای استان »؛ علی مهرپویا صبح سه‌شنبه در نشست با خبرنگاران در بوشهر با اشاره به افزایش چهار برابری سرعت اینترنت در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از مهرماه امسال قبض‌های کاغذی تلفن در استان بوشهر چاپ نخواهد شد.

 

 

افزایش 4 برابری سرعت اینترنت مشترکان بوشهری/ فیلترینگ ارتباطی با مخابرات ندارد

 

مهرپویا ادامه داد: سال گذشته ارائه اینترنت بر بستر فیبر نوری کلید خورد و از دو هفته پیش به دستور مدیرعامل مخابرات ایران طرح سورینو ارائه شد و مشتریان اینترنت ای‌دی‌اس‌ال قابلیت تبدیل به اینترنت بر فیبر نوری را دارند که اینترنت این افراد به چهار برابر افزایش می‌یابد.

 

 

وی با بیان اینکه پوشش تلفن همراه در همه راه‌های استان وجود دارد افزود: ضریب نفوذ تلفن همراه در استان بوشهر ۱۰۸ درصد است. ۸۵ درصد از مناطقی که تلفن همراه پوشش دارد، اینترنت پرسرعت پوشش دارد.

مدیرعامل مخابرات بوشهر با بیان اینکه ۱۷۱ نقطه در استان بوشهر پوشش ۳g و ۱۰۰ نقطه استان پوشش ۴g دارد، خاطرنشان کرد: مسیر دوم فیبر نوری به شهرستان جم اجرا شده است تا شاهد قطعی در این منطقه نباشیم. مشکل تلفن ثابت در جم در حال رفع است.

 

 

وی در ارتباط با فیلترینگ گفت: وزیر ارتباط بارها بر این موضوع تاکید کرده‌اند که موضوع فیلترینگ ارتباطی به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ندارد و ما هم به عنوان یکی از اپراتورها مجری سیاست‌های وزارت‌خانه هستیم.

 

 

مهرپویا در ارتباط با واگذاری تلفن ثابت نیز بیان کرد: در شهرهای بوشهر، کنگان، جم، گناوه و دیلم آماده واگذاری تلفن ثابت هستیم و در نقاط مختلف قابل واگذاری است./مهر


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا