جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 22850
تعداد نظرات: ۰

رییس مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر گفت: نوزاد ۴ ماهه‌ای که به دنبال عفونت شدید خون در مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بستری‌شده بود با تلاش کادر درمانی این مرکز از مرگ حتمی نجات یافت.     « صدای استان »؛ دکتر عاطفه اسفندیاری در گفت‌وگو با روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس…

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 21 مرداد 1398 - 12:31

رییس مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر گفت: نوزاد ۴ ماهه‌ای که به دنبال عفونت شدید خون در مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بستری‌شده بود با تلاش کادر درمانی این مرکز از مرگ حتمی نجات یافت.

 

 

« صدای استان »؛ دکتر عاطفه اسفندیاری در گفت‌وگو با روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس گفت: این نوزاد که با وضعیت عمومی بسیار بحرانی به اورژانس اطفال واردشده بود بلافاصله مورد معاینه ویژه کادر تخصصی درمانی نوزادان و اطفال قرار گرفت.
اسفندیاری با اشاره به آزمایش‌ها و معاینات تخصصی صورت گرفت برای این نوزاد، افزود: این شیرخوار ۴ ماهه که به دستگاه تنفس مصنوعی نیاز داشت دچار شوک عفونی و نارسایی گردش خون بود برای تکمیل روند درمانی در بخش مراقبت‌های ویژه کودکان بستری شد.
وی بابیان اینکه تلاش کادر درمانی بخش مراقبت‌های ویژه در نجات جان این بیمار تأثیر بسزایی داشت، خاطرنشان کرد: کار کنترل فشارخون این بیمار با انجام تلاش‌های بی‌وقفه کادر درمانی و با سختی فروان انجام پذیرفت که درروند بهبودی وی نقش بسزایی داشت.
اسفندیاری گفت: خوشبختانه این نوزاد ۴ ماهه با کوشش‌های خستگی‌ناپذیر و شبانه‌روزی تیم پزشکی و کارکنان بخش، بیمار به نحو قابل‌تقدیری معالجه و پس از ۱۴ روز بستری در بخش مراقبت‌های ویژه اطفال بدون مشکل و یا تأثیرات مخرب بیماری باحال عمومی بسیار خوب از بخش ترخیص شد.
وی خاطرنشان کرد: با افتتاح بخش مراقبت‌های ویژه اطفال مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر بسیاری از سفرهای درمانی نوزادان به استان هم‌جوار کاهش‌یافته است.
انتهای پیام


برچسب ها:
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا