پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 22847
تعداد نظرات: ۱۱

در حاشیه طرح استعفاى مدیرکل امور اجتماعى استان بوشهر، زوایاى قابل تأمل و مهمى از شیوه بکارگیرى وى مطرح شده که در نوع جالب است!   به گزارش «صداى استان»؛ از قرار معلوم، نامبرده از اساتید دانشگاه آزاد بوده و به رغم اینکه از عنوان مدیرکل براى وى استفاده مى شد اما در تمام مدت…

تاریخ انتشار: شنبه ، 19 مرداد 1398 - 21:07

در حاشیه طرح استعفاى مدیرکل امور اجتماعى استان بوشهر، زوایاى قابل تأمل و مهمى از شیوه بکارگیرى وى مطرح شده که در نوع جالب است!

 

به گزارش «صداى استان»؛ از قرار معلوم، نامبرده از اساتید دانشگاه آزاد بوده و به رغم اینکه از عنوان مدیرکل براى وى استفاده مى شد اما در تمام مدت تصدى، سرپرست بوده و به لحاظ قانونى امکان انتصاب، نداشته است.

از آنجا که برزگرزاده، بعنوان پرسنل مأمور دانشگاه آزاد به استاندارى بوشهر منقل شده، انتصاب وى از لحاظ قوانین استخدامى، ایراد قانونى داشته چرا که در واقع ایشان را از یک نهاد هیئت امنایى و غیر دولتى، به این سمت حساس دولتى گمارده بوده اند!

 

گزارش صداى استان مى افزاید: این نوع تصدى گرى غیر قانونى و شائبه برانگیز، مى بایست هرچه زودتر برطرف مى شد و لذا با بالا گرفتن اِشکال قانونى آن، طرح استعفاى عباس برزگرزاده نوعى فرار به جلو است.

 

به نظر مى رسد نهادهاى نظارتى مى بایست در خصوص این شکل انتصاب ها دقت نظر بیشترى داشته باشند تا شاهد چنین انتصابات و تغییرات مدیریتى پرهزینه اى نباشیم!


برچسب ها:
تعداد نظرات: ۱۱
آرمان
21:07 - 1398/05/19

جناب آقای برزگرزاده لیدر حزب ندای ایرانیان می باشد . و از طرفی مسئولیت سازمان های مردم نهاد ( سمن ها ) را بر عهده دارد . سؤال من این است کسی که خودش لیدر حزب بوده و یک شخص سیاسی و اصلاح طلب است و از طرفی خودش یا فرزندش دارای سمن می باشد ، چه تضمینی وجود دارد که از وجهه سیاسی و مسئولیتی خود بنفع خودش استفاده ننماید ؟ همانطور که مستحضرید افراد کثیزری هستند که نه لیدر حزبی هستند و نه وابسته به هیچ حزبی . چرا در چنین پست حساسی باید افرادی با چنین وضعیتی انتصاب شوند ؟ . دلیل بالا بودن آمار آسیب های اجتماعی همین انتصابات نابجا و غیر قانونی است . بروید بررسی نمایید هزینه طرح هایی که به سمن ها واگذار شده به چه کسانی و چه طرحهایی تعلق گرفته است ؟ . بازخورد این طرحها و هزینه کردها چه بوده است ؟ التماس دعا

    ناشناس
    21:07 - 1398/05/19

    با سلام و احترام و عرض پوزش از شما . متاسفانه نظر شما با آن صفرا و‌کبرا چیدن و استنتاج از فریضه ات از ریشه اشتباه است . چرا کخ اول ایشان عضو هیات علمی دانشگاه هستند و اعضای هیات عامی دارای چارت سازمانی هستن.
    دوم حزب ندا شعبه حزب ندای کشور است و بطور کلی احزاب جزء سمن ها نیستند بلکه طبق ماده ۱۰ قانون تشکیل احزاب صدور مجوز آن توسط اداره سوم سیاسی وزارت کشور صادر میشه
    نه دفتر علوم اجتماعی. تازه حزب ندا شعبه بوشهر یک سال قبل مدیر کلی دکتر بزرگزاده تشکیل شده است .
    ضمنا”فرزند حدود ۱۰ ساله است و نمی تواند سمن تشکیل بدهد فقط برادرش هست که فقط عضو حزب ندا هستند

      امید
      21:07 - 1398/05/19

      بله ما نیز نیک میدانیم اعضاء هیئت علمی دارای سازمان هستند . حالا یا سازمان آموزشی یا پژوهشی یا هر سازمان دیگر. بحث ما این است این سازماندهی چه سنخیتی با پست معاونت امور اجتماعی دارد ؟ آنهم از یک سازمان هیات امنایی . وانگهی مگر سایت تحلیلی خبر صدای استان با اشخاص خصومت و یا تعارضی دارد که این خبر را منتشر نموده است ؟. چنین تصوری اصلا صحیح نبوده چرا که مدیریت محترم سایت ب بررسی دیدگاههای کارشناسان مختلف و اظهار نظر مردم و کسب اطلاعات دقیق مبادرت به انتشار خبر می نماید .

    ناشناس
    21:07 - 1398/05/19

    اولا فرزند خردسال ایشان نمی تواند سمن ثبت کند وقتی اطلاعات نداری با دشمنی ننویس
    ایشان الان رفته اند و استفاده ای از سمن ها نکرده اند الان مطرح کردن این موضوع ارتباطی نداشت و شما باید حین انتصاب ایشان این حرف رو میزدی
    با توجه به سخن شما که میفرمایید دلیل آسیب های اجتماعی استان بخاطر انتصاب ایشانم بوده میشه بفرمایید قبل از دو سال مدیریت ایشان آسیب های اجتماعی چه دلیلی داشته است که اگر بازهم بخاط این انتصابات به قول شما نابه جا بوده چرا قبلا سخنی نگفتید و سکوت کردید
    متنی سراسر تناقض و پر از ابهام و خصومت شخصی و بدون مدرک نگارش نموده اید

      امید
      21:07 - 1398/05/19

      من اطلاع دقیق دارم . در ضمن من نه مدعی ایشان هستم و نه دشمنش . و اگر زمانی خواستم، اسناد و مدارک فراوانی را رو خواهم کرد . البته برای نهادهای امنیتی و نه در فضای مجازی . از کجا معلوم که من همون موقع هم حرفش را نزده باشم ؟ . کار من تبعیت از قانون است . هر کس بخواد در برابر قانون بایستد و هنجار شکنی کند باید بهایش را بپردازد هیچ فرقی هم نمی کند من یا شما یا هر کس دیگری . پس ما کی باید شاهد حاکمیت قانون باشیم ؟ وقتی که ما برای منفعت شخصی از قانون گریزی ها حمایت می کنیم وضعیت جامعه بهتر از این نمی شود .

    آرمان
    21:07 - 1398/05/19

    من کی گفتم حزب ندا توسط معاون امو اجتماعی صادر میشه ؟ معلوم میشه شما یا پیام بنده را درست نخوانده اید یا درست متوجه نشده اید یا خودتان را بدلیل منافعی که از این قبل نصیبتان می شود به کوچه علی چپ زده اید . حرف بنده این است لیدر یک حزب نباید و نمی تواند چنین پست حساسی را احراز کند . جمع مسئولیت حزبی و سمن ها که بهیچوجه نباید سیاسی باشد منافات دارد . متاسفم برای چنین مسئولینی و بیشتر از این متاسفم برای کسانی که بر این اشتباهات مهلک صحه می گذارند .

      ناشناس
      21:07 - 1398/05/19

      شما احتمالا در حوزه سیاسى اطلاعات کافى ندارید
      فقط میتوانید افراد حاضر در حزب جمهورى اسلامى را نام ببرید
      یا جمله حزب مامن ما است از چه کسى است

        امید
        21:07 - 1398/05/19

        جناب من اصلا سیاسی نبوده و نیستم ولی ولی سیاست بازی های غلط و لابیگری ها و باند بازی ها و تخلفات را خیلی خوب می شناسم و همین برایم کافی است و علاوه بر بنده مردم نیز سیاست زده شده اند . هیچ تمایلی ندارم که مغز خود را با حرف های صد من یه غاز خسته کنم چون اینها هیچ نفعی برای من و نه جامعه دچار آسیب کشور دارد و هیچ مشکلی هم حل نمی کند .

مرتضی پروانه
21:07 - 1398/05/19

سلام
دکتر برزگرزاده پرسنل دانشگاه آزاد نیست . ایشان هیئات علمی دانشگاه آزاد هست. بنابراین طبق قانون اعضا هیئات علمی میتوانند در مناصب دولتی مسئولیت بگیرند و هیچ منع قانونی در این خصوص وجود ندارد.

آرمان
21:07 - 1398/05/19

این چه استدلالی است که می آورید . مگر قرار است ایشان بیاید تدریس کند .هیات علمی کارش تدریس است آنهم در دانشگاه نه در استانداری . والسلام .چند تا از هیئت های علمی توانسته اند به این منصب برسند ؟ . غیر از این است که اینکار با لابیگری به انجام رسیده است حالا اگر ایشان پرسنل بود یک چیزی . میشود توجیه کرد که کار و امورات اداری را همانطور که در دانشگاه آزاد انجام می داده است در وزارت کشور هم انجام خواهد داد . از طرفی دانشگاه یک نهاد علمی است و استانداری یک سازمان اجرایی و علمیاتی است . جنس مدیریت آنها هم با هم فرق می کند .

آرمان
21:07 - 1398/05/19

از مدیریت محترم سایت تحلیلی خبر صدای استان بابت این گزارش زیبا و نکته سنجی کارشناس مربوطه تحت عنوان ” فرار رو به جلو ” . این بهترین عنوانی است که میتوان به این پیام خبری داد .

ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا