جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 22809
تعداد نظرات: ۰

بخشدار سعدآباد در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم عرصه خبر و اطلاع رسانی در هنگامه ای که رسانه به یکی از ارکان قدرت نرم در نظام جهانی بدل شده به واقع عرصه خطر و مرارت است.قدم گذاشتن در این عرصه خطیر و حساس، جرأت و…

تاریخ انتشار: پنجشنبه ، 17 مرداد 1398 - 15:25

بخشدار سعدآباد در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
عرصه خبر و اطلاع رسانی در هنگامه ای که رسانه به یکی از ارکان قدرت نرم در نظام جهانی بدل شده به واقع عرصه خطر و مرارت است.قدم گذاشتن در این عرصه خطیر و حساس، جرأت و جسارتی می طلبد که جز از وجدان های بیدار و دل های متعهد برنمی آید. در این کارزار، خبرنگار دلسوز و بیدار چون پیش قراولی است که به قصد روشن گری راه را برای اعتلای جامعه باز می کند و وادی معرفت را فراروی دیدگان انسان قرار می دهد.
دولت تدبیر و امید از آغاز تاکنون همواره مدافع ایجاد بستر مطلوب و فضای باز برای فعالیت های رسانه ای بوده و بر این باور بوده است که “دانستن حق مردم است” و این رسانه های آزاد و مستقل هستند که می توانند با بسترسازی مناسب ایران اسلامی را به سمت خلاقیت، نوآوری، کارآفرینی و توسعه همه جانبه و پایدار سوق دهند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان والامقام اصحاب رسانه بویژه شهید محمود صارمی و تبریک *روز خبرنگار* به همه خبرنگاران، اصحاب رسانه، اهل قلم و خانواده بزرگ مطبوعات و جامعه اطلاع رسانی در شهرستان دشتستان و بخش سعدآباد، از همراهی، توجه و اهتمام ویژه در انعکاس اخبار و فعالیت ها و خدمات دستگاه های اجرایی بخش سعدآباد قدردانی نموده و برای خبرنگاران متعهد و کوشا که آگاهی را حق مردم دانسته و برای تحقق عدالت اجتماعی می کوشند، سلامتی، توفیق و ادامه فعالیت آگاهانه از خداوند متعال خواهانم.
محمد مهدی مشایخی
بخشدار سعدآباد


برچسب ها:
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا