جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 22806
تعداد نظرات: ۰

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک استان بوشهر گفت: بازرگانان پنج بندر استان بوشهر از ۲۰ درصد معافیت گمرکی در پرداخت به دولت برخوردار می شوند.   بهروز قره بیگی در گفت‌وگو با « صدای استان » با اشاره به برخورداری بازرگانان ۵ بندر استان از تخفیف گمرکی اظهار داشت: با پیگیری های صورت گرفته…

تاریخ انتشار: پنجشنبه ، 17 مرداد 1398 - 14:15

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک استان بوشهر گفت: بازرگانان پنج بندر استان بوشهر از ۲۰ درصد معافیت گمرکی در پرداخت به دولت برخوردار می شوند.

 

بهروز قره بیگی در گفت‌وگو با « صدای استان » با اشاره به برخورداری بازرگانان ۵ بندر استان از تخفیف گمرکی اظهار داشت: با پیگیری های صورت گرفته توسط استاندار بوشهر، گمرک استان و مدیران اقتصادی استان بوشهر این موضوع در کمیسیون ماده یک تصویب شده و به زودی پس از تصویب نهایی توسط دولت محترم، ابلاغ و اجرایی می‌شود.

 

 

وی ابراز داشت: برای تصویب این مصوبه، دفاعیات و توجیهات بسیار ارزشمندی ارائه شد و با حمایت و پیگیری مستمر استاندار محترم و با مساعدت وزیر محترم اقتصاد، این موضوع در کمیسیون ماده یک تصویب شد.

وی گفت: بر اساس این مصوبه تمامی کالاهایی که پیش از این از معافیت برخوردار نبودند در پنج بندر استان شامل بنادر بوشهر، گناوه، دیلم، کنگان و دیر از ۲۰ درصد معافیت برخوردار می شوند که کمک بزرگی به بازرگانان و تجار استان است.

وی بیان کرد: این مصوبه موجبات توسعه تجارت، رونق تولید و کمک به ایجاد اشتغال خواهد شد و امیدوارم با کیفیت مطلوبی اجرایی و عملیاتی شود.

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک استان بوشهر افزود: بر این اساس بازرگانان و تجار استان بوشهر، ۲۰ درصد سود بازرگانی که پیش از این به دولت پرداخت می‌کردند را نباید پرداخت کنند.


برچسب ها:
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا