پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 22786
تعداد نظرات: ۰

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های استان بوشهر در آستانه ۱۷ مرداد روز خبرنگار، به تشریح برنامه های بزرگداشت هفته خبرنگار پرداخت. به گزارش « صدای استان »؛ مازیار هوشمند با اشاره به اینکه تقدیر و بزرگداشت خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه نباید محدود به این روز شود، بیان کرد: به جهت پاسداشت جایگاه خبرنگاران،…

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 16 مرداد 1398 - 13:17

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های استان بوشهر در آستانه ۱۷ مرداد روز خبرنگار، به تشریح برنامه های بزرگداشت هفته خبرنگار پرداخت.

به گزارش « صدای استان »؛ مازیار هوشمند با اشاره به اینکه تقدیر و بزرگداشت خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه نباید محدود به این روز شود، بیان کرد: به جهت پاسداشت جایگاه خبرنگاران، خانه مطبوعات و رسانه های استان بوشهر امسال هفته خبرنگار را با برنامه های متنوعی برگزار خواهد کرد.

وی با بیان اینکه این برنامه ها از روز ۱۶ مردادماه امسال آغاز و با برگزار مراسمی در روز ۲۳ مرداد به پایان خواهد رسید، گفت: در برنامه پایانی با موضوع تجلیل از خبرنگاران، معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد حضور می یابد.

هوشمند، برگزاری کارگاه آموزشی یادداشت نویسی با حضور “مهرداد خدیر” عضو شورای سردبیری سایت عصر ایران در روز جمعه، بازدید استاندار از دفاتر نشریات و پایگاههای خبری استان، تجلیل از پیشکسوتان رسانه، دیدار با خانواده شهدا و بازماندگان فعالین پیشین رسانه، تور رسانه ای در جنوب استان و برگزاری کارگاههای آموزشی در شهرستان های عسلویه، دیر، دشتی و گناوه را از دیگر برنامه های هفته خبرنگار دانست.

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های استان در پایان با دعوت از تمامی فعالان رسانه برای حضور در مراسمات بزرگداشت هفته خبرنگار شد:


برچسب ها:
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا