پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 22714
تعداد نظرات: ۰

به گزارش « صدای استان »؛  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: مشکل ضعف ولتاز برق در بخش شنبه شهرستان دشتی با احداث نیروگاه تولید پراکنده (Dg) برطرف می شود. اردشیر مذکوری در نشست بررسی وضعیت برق شهرستان دشتی اظهار داشت: در مناطق مواجه با ضعف ولتاژ برق از نظر فنی در مرحله…

تاریخ انتشار: پنجشنبه ، 10 مرداد 1398 - 21:08

به گزارش « صدای استان »؛  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: مشکل ضعف ولتاز برق در بخش شنبه شهرستان دشتی با احداث نیروگاه تولید پراکنده (Dg) برطرف می شود.
اردشیر مذکوری در نشست بررسی وضعیت برق شهرستان دشتی اظهار داشت: در مناطق مواجه با ضعف ولتاژ برق از نظر فنی در مرحله نخست به لحاظ اطمینان و امکان راه اندازی سریع راه اندازی نیروگاه تولید پراکنده است.

وی بیان کرد: محل پیش بینی شده برای احداث این نیروگاه در روستای حاج احمدی بخش شنبه است که در بازدید صورت گرفته از این محل تدابیر لازم برای اجرا هر چه بهتر پروژه لحاظ شده است.
مذکوری ادامه داد: در این زمینه استفاده از ظرفیت سرمایه گذاری بخش خصوصی برای احداث نیروگاه تولید برق پراکنده مورد تاکید جدی قرار دارد.
وی یادآور شد: در موضوع احداث نیروگاه تولید پراکنده و همچنین نیروگاه های خورشیدی تولید برق شرکت توزیع نیروی برق استان بصورت ویژه از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای ورود به این حوزه حمایت می کند.
مذکوری گفت: در این راستا تسهیل سازی فرایند سرمایه گذاری سرمایه گذاران در اولویت اصلی شرکت قرار گرفته است.
وی  اضافه کرد: در فاز دوم با تملک زمین در بخش شنبه ایستگاه فوق توزیع برق در این بخش نصب و راه اندازی می شود.


برچسب ها:
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا