پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 22695
تعداد نظرات: ۱۰

شنیده ها از توهین زننده یکی از مدیران کل دستگاه های اجرایی به کارمندان ارشد این اداره در مرکز استان حکایت دارد.   به گزارش « صدای استان »؛ خبر می رسد در روزهای اخیر یکی از مدیران کل غیربومی بر سر موضوعی کاری با دو نفر از زیر دستان خود مباحثه کرده و در…

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 9 مرداد 1398 - 11:45

شنیده ها از توهین زننده یکی از مدیران کل دستگاه های اجرایی به کارمندان ارشد این اداره در مرکز استان حکایت دارد.

 

Image result for ‫مدیر بومی‬‎به گزارش « صدای استان »؛ خبر می رسد در روزهای اخیر یکی از مدیران کل غیربومی بر سر موضوعی کاری با دو نفر از زیر دستان خود مباحثه کرده و در نهایت در حضور دیگر کارکنان با ادبیاتی نامتعارف و زننده به هر دو نفر آنها چنین می گوید که : یا تو …. می خوری یا تو!

 

 

این مدیر که کمتر از یکسال از معارفه اش در استان می‌گذرد چندی پیش نیز در پاسخ به دغدغه و مشکل یک ارباب رجوع در جای دیگری گفته بود اگر من سی یا چهل میلیون حقوق می گرفتم اصلا به بوشهر نمی آمدم!

 

 

شایسته مردم بوشهر و کارکنان بومی استان نیست که چنین مدیری با ادبیات چاله میدانی با آنان برخورد کرده و متکبرانه عمل نماید.

 

 

از این‌ها که بگذریم در این مدت حضور ایشان در استان شاخص‌های ارزشیابی این دستگاه پیشرفتی نداشته و نسبت به قبل به شدت افت کرده است. نارضایتی در میان کارمندان موج می‌زند. به کار بردن این ادبیات کوچه بازاری هم گواه آن می‌باشد که عنان از دست این مدیر به در رفته است.

 

 

ای کاش مسئولین استان خصوصا مدیر این سازمان در راس، فکری به حال مردم کرده و جهت جلوگیری از نارضایتی بیشتر به فکر جایگزینی نیرویی بومی و دلسوز باشد تا حداقل اگر پیشرفت هم حاصل نشود با ادبیاتی در خور شان با مردم و زیردستان سخن گفته شود.


برچسب ها:
تعداد نظرات: ۱۰
بهروز
11:45 - 1398/05/09

یه سری به اداره کل کار بزنید و نهایت توهین و بی احترامی را ببینید از طرف مدیر غیر بومی که ۶ ساله با لابی اومده و کنگر خورده و لنگر انداخته و با دوستی که با …. داره حالا حالاها هم قصد رفتن نداره

ناشناس
11:45 - 1398/05/09

واقعا

محمد
11:45 - 1398/05/09

واقعا استاندار چکاره است؟ تا کی باید منعل باشه؟ خجالت داره بخداااااااااا

ناشناس
11:45 - 1398/05/09

اسم این مدیر رو بیارید تا همه بشناسن

    ناشناس
    11:45 - 1398/05/09

    مدیر کل ….. باید باشه

ناشناس
11:45 - 1398/05/09

سلام و سپاس از روشنگری شما
این مدیر به همه مردم استان توهین کرده. واقعا توی این استان یکی نیست که به جای ایشون بذارن؟!! هر دم از این یاغ بری می رسد

بچه ورامین
11:45 - 1398/05/09

مگه از کسی سوال بکتی تو گ خوردی تو بوشهر فحش حساب میشه

کارمند بی چاره
11:45 - 1398/05/09

خاک بر سر ما با این نمایندگانی که برای مجلس انتخاب کردیم ، همه دنبال جمع آوری مال و منال هستند و از درون استان خبری ندارند واگر داشته باشند هم بدبختانه برایشان اهمیتی هم ندارد . واقعا ما با این هم بدبختی در استان با وجود داشتن استانی مستعد و سرشار از درامدی که حتی یک درصد ازآن آید مردمش نمیشود ، این هم نوعی دیگر از استعماری است که مرکز نشینان بر ما بسته اند و کسی صدایش در نمی آید . ایا در این استان قحط الرجال هست که مدیر غیر بومی بر سر کار می آورند ، استانداری آیا نمیداند که باید بر دستگاهای اداری و زیر دستشان نظارت داشته باشد؟ به چه درد میخورد ای استاندار بی خبر که پیامدهای استان برایش اهمیت ندارید خدایا تو بفریاد برس……..

ناشناس
11:45 - 1398/05/09

این آقا را می شناسم
حداقل ماهی ۱۵ روز ماموریت هست
هر هفته هم به اصطلاح خودش دیدار مردمی داره و هر جا این دیدار ها باشه ۱۰ تا ۱۵ نفر را همراه خودش میبره
ولی نه تنها چیزی عاید مردم نمیشه بلکه با تنگ نظری کارهایی که کارمندان این اداره برای مردم انجام میده هم میگیره
کاش یه مسئولی پیدا میشد که ازش سوال کنه توی این یکسال چکار کردی

علی
11:45 - 1398/05/09

آیا فقط مدیر مد نظر در گزارش غیر بومی است ؟
لطفا بررسی کنید در کل استان چند مدیر غیر بومی مشغول بکار هستند ؟
لابد این بنده خدا هم چون به کسی باج نمیده ،آماج حملات قرار گرفته !

ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا