پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 22644
تعداد نظرات: ۰

سردار رمضان زیراهی فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن دیدار با مهندس سید حمیدرضا علم مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از مرکز مدیریت راه های بوشهر دیدن کرد. به گزار «صدای استان » به نقل از روابط عمومی مدیریت راههای استان بوشهر؛ در این دیدار وی…

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 8 مرداد 1398 - 10:12

سردار رمضان زیراهی فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن دیدار با مهندس سید حمیدرضا علم مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از مرکز مدیریت راه های بوشهر دیدن کرد.

به گزار «صدای استان » به نقل از روابط عمومی مدیریت راههای استان بوشهر؛ در این دیدار وی ضمن قدردانی از همکاری موثر بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با منطقه دوم دریایی سپاه برای ارسال کمک های این منطقه به مناطق سیل زده لرستان و خوزستان گفت : بخش حمل و نقل با اختصاص کامیون برای ارسال محموله های لوله و قایق ، کمک مهمی به منطقه دوم دریایی سپاه کرد.

سردار زیراهی افزود: ارسال بموقع کمک های منطقه دوم دریایی سپاه به مناطق سیل زده لرستان و خوزستان سبب شد ما در کمترین زمان ممکن به یاری مردم آسیب دیده از سیل خصوصا در خوزستان بپردازیم که جای قدردانی دارد.

فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه پاسداران همچنین ضمن بازدید از قسمت های مختلف مرکز مدیریت راه های بوشهر این مرکز را در کنترل و هدایت ترافیک بسیار موثر دانست و بیان داشت : هر مقدار بتوان از سامانه های هوشمند جاده ای بهره گرفت به همان میزان نیز حوادث جاده ای کاهش می یابد.

درجریان بازدید فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه پاسداران از مرکز مدیریت راه های بوشهر همچنین سید حمیدرضا علم مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: با بهره گیری از توانمندی ها و قابلیت های مرکز مدیریت راه ها ما هم اکنون بر بیشتر گلوگاه های مناطق شریانی راه های استان نظارت داریم.

وی افزود: با کمک سامانه های این مرکز ما بصورت لحظه ای قادر خواهیم بود از میزان تردد در محورهای ارتباطی استان اطلاعات لازم کسب کنیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای اضافه کرد: داده های مرکز مدیریت راه های استان درحوزه های مختلف پس از پردازش برای مسئولان نیز ارسال می شود تا در مواقع لزوم مورد استفاده قرار گیرد.


برچسب ها:
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا