پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 22629
تعداد نظرات: ۱

محمد جعفرمقدس از قضات بنام استان یکی از کاندیداهای احتمالی حوزه دشتستان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی می باشد که حدود یک هفته است که تصمیم گرفته است وارد عرصه انتخابات شود.   به گزارش « صدای استان » به نقل از چغادک نیوز: شنیده های محافل سیاسی و فضای مجازی استان بوشهر…

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 7 مرداد 1398 - 23:44

محمد جعفرمقدس از قضات بنام استان یکی از کاندیداهای احتمالی حوزه دشتستان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی می باشد که حدود یک هفته است که تصمیم گرفته است وارد عرصه انتخابات شود.

 

به گزارش « صدای استان » به نقل از چغادک نیوز: شنیده های محافل سیاسی و فضای مجازی استان بوشهر حکایت از آن دارد که محمد جعفر مقدس اهل روستای سرقنات دشتستان با مدرک تحصیلی دکتری حقوق خصوصی که معاون قضایی اداره کل دادگستری استان بوشهر و قاضی دادگاه تجدیدنظر استان بخشی از سوابق مسئولیتی وی می باشد قصد دارد در حوزه دشتستان کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شود.

 

قاضی مقدس در حوزه دشتستان اعلام کاندیداتوری کرد

 

در همین راستا محمد جعفرمقدس در گفتگو با چغادک نیوز اظهار داشت: قبلا بنا داشتم باتوجه به شناختی که در کل استان از من وجود دارد اگرحوزه استانی شود وارد شوم ولی اکنون شرایط تغییر کرده است و به اصرار دوستان و درخواست های مکرر مردمی حدود ۱ هفته است که تصمیم گرفته ام وارد عرصه انتخابات شوم.

 

 

وی افزود: دوست دارم به عنوان خدمتگذار مردم و بصورت مستقل وارد عرصه انتخابات شوم و به مردم خدمت کنم و در این راستا جمعی از قضات و فرهنگیان اعلام آمادگی کرده اند که از من حمایت نمایند.

 

 

مقدس در پاسخ به اینکه آیا حاضر به کناره گیری به نفع شخص خاصی در انتخابات می باشید، عنوان کرد: اگر کاندیدای قوی، خوب، اصیل و درستکاری پیدا شود که مقبولیت لازم را داشته باشد به نفع آن شخص کناره گیری خواهم کرد ولی در حال حاضر با توجه درخواست های مکرر مردمی تکلیف می دانم که به صحنه انتخابات وارد شوم.

 

 


برچسب ها:
تعداد نظرات: ۱
یوسف
23:44 - 1398/05/07

درود پارلمان یعنی نیاز به حقوقدان

ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا