جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 22569
تعداد نظرات: ۰

تیم فوتبال شاهین بوشهر در فینال مسابقات چهار جانبه جام شهدا با شکست مقابل سایپا به مقام نایب قهرمانی رسید.     به گزارش « صدای استان »؛ تیم‌های سایپا تهران و شاهین شهرداری بوشهر از ساعت ۲۰ امشب در فینال جام شهدا در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف هم رفتند.      …

تاریخ انتشار: شنبه ، 5 مرداد 1398 - 10:33

تیم فوتبال شاهین بوشهر در فینال مسابقات چهار جانبه جام شهدا با شکست مقابل سایپا به مقام نایب قهرمانی رسید.

 

 

به گزارش « صدای استان »؛ تیم‌های سایپا تهران و شاهین شهرداری بوشهر از ساعت ۲۰ امشب در فینال جام شهدا در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف هم رفتند.

 

 

 

شاهینی‌ها بازی را خوب شروع کردند اما خیلی زود و در دقیقه ۶ از سانتر ارسالی جناح راست و ضربه سر مهاجم سایپا دروازه خود را باز شده دیدند.شاهین باز هم از عمق دفاع جایی که به‌ نظر می‌رسد مشکل اساسی دارد، ضربه خورد.

 

 

شاگردان عبدالله ویسی پس از دریافت گل بر بازی سوار شدند و در دقیقه ۲۰ با سماجت حسین مالکی و ضربه دقیق بهمن سالاری موفق شدند گل تساوی بخش بوشهری‌ها را به ثمر برساند.

پس از این گل نیز شاهین نمایش خوبی ارائه داد ولی  نتوانست دروازه سایپا را باز کند تا در نهایت این نیمه با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

 

 

 

بازیکنان شاهین بوشهر در نیمه دوم علی‌رغم اینکه مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتند، ولی از روی دو اشتباه مهلک در دقایق ۶۰ و ۶۸ دو بار دیگر دروازه شاهین باز شد تا این تیم در پایان با قبول شکست ۳ بر ۱ به عنوان نایب قهرمانی جام شهدا برسد.

 

 

گفتنی است تیم شاهین هفته پیش هم در جام شهدای فارس با شکست در ضربات پنالتی مقابل پارس جنوبی جم به نایب قهرمانی مسابقات دست یافت.

*ترکیب شاهین شهرداری بوشهر در بازی امشب :*

 

ویلیام، مرتضی غلامعلی‌تبار، بهروز نوروزی‌فر، حسن نجفی، امیر حسین موسی‌زاده(سلمان بحرانی) ، ابوذر صفرزاده (امین مشایخ) ، محمد صادق بارانی، پیمان شیرزادی(حسن پولادی) ، میلاد صارمی، حسین مالکی، بهمن سالاری(مهدی چاهکوتاه‌زاده)

 

 


برچسب ها: #شاهین بوشهر
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا