شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 22564
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: ماکسیمه ویلی تایا دروازبان گرجستان شاهین شهرداری رونمایی شد و در رقابتهای جام شهدای تهران مقابل نیروی زمینی به میدان آمد. به گزارش «صدای استان» به نقل از فوتبال بوشهر؛ عبدالله ویسی بارها در مصاحبه های دو هفته اخیر تاکید کرده بود یک گلر گرجستانی به اردوی تیمش اضافه خواهد شد و بالاخره…

تاریخ انتشار: شنبه ، 5 مرداد 1398 - 10:20

صدای استان: ماکسیمه ویلی تایا دروازبان گرجستان شاهین شهرداری رونمایی شد و در رقابتهای جام شهدای تهران مقابل نیروی زمینی به میدان آمد.

به گزارش «صدای استان» به نقل از فوتبال بوشهر؛ عبدالله ویسی بارها در مصاحبه های دو هفته اخیر تاکید کرده بود یک گلر گرجستانی به اردوی تیمش اضافه خواهد شد و بالاخره از این گرجستانی یک متر و هشتاد و شش سانتی متری مقابل نیرو زمینی برای اولین استفاده کرد.این گلر ۳۳ ساله که در سایت معتبر ترانسفر مارکت قیمت او کمتر از نیم میلیارد تومان عنوان شده ،اولین گرجستانی تاریخ بوشهر است که در تیمهای استان ما بازی خواهد کرد.

تورپیدو کوتائیسی  نام تیم سابق او در لیگ حرفه ای گرجستان است که طبق اخرین آمار در در مکان چهارم جدول قرار دارد و ماکسیمه از این تیم راهی باشگاه پر طرفدار بوشهری در لیگ برتر شده که وظیفه بسیار سنگینی به عنوان شماره یک شاهینی ها در انتظار او خواهد بود.

در گذشته شاهین و طرفداران این تیم یک گلر خارجی از صربستان را تجربه کرده بودند که اتفاقا گلر بدی از آب در نیامد ،دژان پسیج صربستانی اولین گلر خارجی تاریخ فوتبال بوشهر لقب گرفت و حالا این دروازبان گرجی را باید سنگربان اول شاهین شهرداری در لیگ برتر دانست.

شاید بهترین گرجستانی که تا کنون به فوتبال ایران آمده همین جرج ولیسیانی مدافع فصل گذشته نساجی و کنونی سپاهان اصفهان باشد و این گلر که شاهینی ها گرفته اند باید در لیگ برتر محک بخورد، سپس در مورد او نظر داد!

دومین بازی شاهین شهرداری در فینال جام شهدا مقابل سایپا است و شاید این بازی یک محک جدی برای ماکسیمه ویلی تایا باشد!

یک منبع آگاه در مورد دومین خرید خارجی ویسی از گرجستان که یک مدافع آخر است گفت:این مدافع در پلی آف لیگ اروپا پنج شنبه شب مقابل آبردین اسکاتلند بازی خواهد کرد و سپس راهی ایران می شود تا رسما پیراهن شاهین شهرداری بوشهر را بر تن کند .


منبع: فوتبال بوشهر


برچسب ها: #شاهین بوشهر
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا