پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 22539
تعداد نظرات: ۰

دروازه بان گرجستانی از سه شنبه شب به اردوی تیم ملحق خواهد شد و مذاکرات برای جذب بازیکنان خارجی و داخلی همچنان ادامه دارد. به گزارش «صدای استان» به نقل از فارس؛ ایزدپناه سرپرست تیم در گفتگویی اظهار داشت : طی هماهنگی های بعمل آمده دروازه بان گرجستانی از سه شنبه شب به اردوی تیم…

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 2 مرداد 1398 - 11:48

دروازه بان گرجستانی از سه شنبه شب به اردوی تیم ملحق خواهد شد و مذاکرات برای جذب بازیکنان خارجی و داخلی همچنان ادامه دارد.

به گزارش «صدای استان» به نقل از فارس؛ ایزدپناه سرپرست تیم در گفتگویی اظهار داشت : طی هماهنگی های بعمل آمده دروازه بان گرجستانی از سه شنبه شب به اردوی تیم ملحق خواهد شد و مذاکرات برای جذب بازیکنان خارجی و داخلی همچنان ادامه دارد.

سرپرست تیم شاهین شهرداری بوشهر درخصوص شرایط اردویی تیم افزود: خوشبختانه اردوی خوبی در شیراز برگزار شد و بازی دوستانه با قشقایی و ۲ بازی در تورنمنت شهدای فارس فرصت بیشتری به کادر فنی جهت شناخت بیشتر از بازیکنان داد.

ایزدپناه در مورد حضور در رقابتهای چهار جانبه شهدا در تهران نیز گفت: با توجه به انصراف تیم ماشین سازی تبریز و درخواست اتحادیه باشگاهها و به احترام جایگاه شهدا با موافقت مدیریت باشگاه و کادر فنی در رقابتها حضور یافتیم و امیدواریم این امر باعث هماهنگی بیشتر تیم باشد.


برچسب ها:
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا