پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 22520
تعداد نظرات: ۰

شرکت گاز استان بوشهر با هدف تامین مستمر گاز در بخش حمل و نقل در سه ماهه نخست سال ۹۸ ،مقدار قریب به ۶۵ میلیون متر مکعب گاز را به جایگاههای سی ان جی استان تحویل داده است.   به گزارش « صدای استان » به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان بوشهر،محسن ادیبی…

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 1 مرداد 1398 - 12:47

شرکت گاز استان بوشهر با هدف تامین مستمر گاز در بخش حمل و نقل در سه ماهه نخست سال ۹۸ ،مقدار قریب به ۶۵ میلیون متر مکعب گاز را به جایگاههای سی ان جی استان تحویل داده است.

 

به گزارش « صدای استان » به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان بوشهر،محسن ادیبی مسئول امور هماهنگی مشترکین گفت: از مجموع فروش گاز طبیعی در بخش های مختلف ۰٫۴درصد در بخش حمل و نقل به جایگاه های سی ان جی تعلق گرفته است که تا کنون محدودیتی در زمینه تامین گاز این بخش وجود نداشته است.

 

وی در ادامه بیان کرد: از مجموع ۳۵ جایگاه سی ان جی موجود در استان تعداد ۳۴ جایگاه فعال می باشند که در مالکیت بخش های خصوصی، شهرداری و شرکت پخش فرآورده های نفتی می باشند.

 

مسئول امور مشترکین در ادامه افزود: در راستای پاسداشت از محیط زیست و کاهش آلاینده های محیط زیست استفاده از سی ان جی کمک شایانی خواهد کرد واعلام کرد که با توجه به اینکه یکی از مسولیت های اجتماعی این شرکت کمک به محیط زیست و پاسداشت از این نعمت الهی می باشد، تمام تلاش شرکت گاز استان دراستای تامین مستمرگاز طبیعی مورد استفاده جایگاه های سوخت می باشد.


برچسب ها:
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا