جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 22501
تعداد نظرات: ۰

از همه توان و ظرفیت موجود برای دفاع از حقوق مردم بندر بوشهر استفاده می‌کنم و در راستای استیفای حقوق مردم بوشهر با هیچکس تعارف نخواهیم داشت.     به گزارش «صدای استان»؛ روح الله نصرتی در نشست شورای اسلامی شهربوشهر با تاکید بر لزوم اداره مدرسه شهدای هسته‌ای بوشهر بصورت هیات امنایی اظهار داشت:…

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 30 تیر 1398 - 22:37

از همه توان و ظرفیت موجود برای دفاع از حقوق مردم بندر بوشهر استفاده می‌کنم و در راستای استیفای حقوق مردم بوشهر با هیچکس تعارف نخواهیم داشت.

 

 

به گزارش «صدای استان»؛ روح الله نصرتی در نشست شورای اسلامی شهربوشهر با تاکید بر لزوم اداره مدرسه شهدای هسته‌ای بوشهر بصورت هیات امنایی اظهار داشت: در سال ۱۳۹۰ توافقی بین نیروگاه اتمی و آموزش و پرورش صورت گرفت که مدرسه شهدای هسته‌ای بوشهر به صورت هیات امنایی اداره شود تا عموم مردم بتوانند از این مدرسه استفاده کنند و مدرسه و امکانات آن دست قشر خاصی نیفتد.

 

 

 

وی با انتقاد از تعطیلی پروژه ساخت مدرسه شهدای هسته‌ای بوشهر خاطرنشان کرد: بر اساس آماری که گرفته‌ام، مدتی است که اجرای این پروژه تعطیل شده و از مدیران استان به ویژه استاندار و مدیریت نیروگاه اتمی می‌خواهم که پیگیری کنند که دلیل تعطیل شدن کار چیست و چرا جلوی تکمیل پروژه گرفته شده است.

 

 

نایب رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر یادآور شد: از مدیران ذیربط و به ویژه استاندار بوشهر انتظار دارم که به طور جدی و قاطع ورود کنند این مدرسه به زودی تکمیل و در اختیار مردم قرار گیرد.

 

 

نصرتی یادآور شد: فعال کردن پروژه و زمان‌بندی تکمیل پروژه از اولویت‌های اساسی در این راستا است و انتظار دارم همه مسئولان ذیربط در این مسئله پیگیر باشند.

 

 

وی خطاب به رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: از جناب دهدار به عنوان رئیس شورای شهر بوشهر می‌خواهم که پیگیری کند تا حق مردم ضایع نشود و مردم عادی نیز بتوانند از امکانات این مدرسه استفاده کنند.

 

 

نایب رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر بیان کرد: به هیچ عنوان برای ما به عنوان نماینده مردم قابل قبول نیست که نیروگاه اتمی مالک مدرسه شود و بر اساس توافق صورت گرفته، این مدرسه باید در اختیار مردم شهر بوشهر و فرزندان کارکنان نیروگاه اتمی باشد.

نصرتی افزود: از همه توان و ظرفیت موجود برای دفاع از حقوق مردم بندر بوشهر استفاده می‌کنم و در راستای استیفای حقوق مردم بوشهر با هیچکس تعارف نخواهیم داشت.


برچسب ها:
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا