جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 22484
تعداد نظرات: ۰

استاندار بوشهر با تاکید بر جبران کمبود نیروی آموزشی مدارس از طریق خرید خدمات آموزشی گفت: در این راستا نیروهای مورد نیاز مدارس استان بوشهر از طریق فارغ‌التحصیلان همان مناطق استفاده می‌شود.   به گزارش « صدای استان » به نقل از تسنیم؛ عبدالکریم گراوند ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر…

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 30 تیر 1398 - 10:51

استاندار بوشهر با تاکید بر جبران کمبود نیروی آموزشی مدارس از طریق خرید خدمات آموزشی گفت: در این راستا نیروهای مورد نیاز مدارس استان بوشهر از طریق فارغ‌التحصیلان همان مناطق استفاده می‌شود.

 

به گزارش « صدای استان » به نقل از تسنیم؛ عبدالکریم گراوند ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با تاکید بر اجرایی شدن مصوبات این شورا به عملیاتی شدن پروژه مهر پرداخت و اظهار داشت: پروژه مهر فرصتی مهم برای فراهم کردم زیرساخت‌های مدارس برای آغاز سال تحصیلی است که همکاری همه دستگاه‌های اجرایی در این زمینه ضروری است.

وی، با تاکید بر ایجاد فضای شاد در مدارس خاطرنشان کرد: فضای مدارس استان بوشهر با همکاری فرهنگیان و والدین دانش آموزان، با نشاط است که تقویت این مهم مورد تاکید قرار دارد.

استاندار بوشهر با اشاره به کمبود نیروی آموزشی مدارس استان بوشهر تصریح کرد: با توجه به کمبود معلم در مدارس استان بوشهر، نیاز مدارس می‌توان در قالب خرید خدمات آموزشی جبران کرد.

گراوند با تاکید بر بهره جستن از فارغ‌التحصیلان در جبران کمبود معلم مدارس در شهرها و روستاها تصریح کرد: در این راستا نیروهای مورد نیاز مدارس استان بوشهر از طریق فارغ‌التحصیلان همان مناطق استفاده می‌شود.

وی، با قدردانی از مدیر آموزش و پرورش دشتستان در تجمیع مدارس در بخش بوشکان و شهر کلمه افزود: شفاف سازی تعیین سرانه مدارس برای حل مشکلات این حوزه مورد تاکید قرار داده شود.

استاندار بوشهر، با بیان اینکه استفاده از حیاط مدارس در زمانی تعطیلی واحدهای آموزشی به عنوان پارکینیگ وسائط نقلیه عمومی در مرکز استان بوشهر صلاح نیست گفت: شورای شهر و شهرداری بوشهر برای حل مشکلات ترافیکی و  ایجاد پارکینگ بوشهر باید در نشست تخصصی راهکارهای اساسی ارائه کند.

گراوند با تاکید بر بررسی مدارس تخریبی استان بوشهر بیان کرد: با بررسی مدارس تخریبی و تعیین نیاز تجهیزاتی مدارس، اعتبارات این بخش بر اساس منطق و قابل دفاع توزیع شود.

وی، ارائه گزارش کامل از وضعیت تجهیزات سرمایشی کلاس‌های درس را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: نیاز  تجهیزات و آموزشی مدارس در آستانه سال تحصیلی جدید ارائه تا وضعیت این حوزه در راستای رفاه دانش آموزان  و فرهنگیان ساماندهی شود.

استاندار بوشهر هوشمندسازی کلاس‌های درس را یک ضرورت دانست و تاکید کرد: هوشمندسازی کلاس‌های درس در حد یک کلاس درس در مدارس اکتفا نشود بلکه این کلاس‌ها باید افزایش یابد.

گراوند با بیان اینکه زیرساخت‌های آموزشی باید در تمام نقاط شهری و روستایی توسعه یابد خاطر نشان کرد: هیچ محدودیتی نباید برای تحصیل دانش آموزان در تمام مقاطع تحصیلی وجود داشته باشد که توسعه زیرساخت‌های آموزشی مورد توجه ویژه قرار دارد.


برچسب ها:
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا