سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 22452
تعداد نظرات: ۰

جلسه شورای بهداشتی در بخش آب پخش با حضور بخشدار و اعضای این شورا برگزار شد. « صدای استان »؛ تنگ ارمی بخشدار آبپخش در ابتدای جلسه ضمن تشکر از  اعضا بابت حضور در جلسه بیان داشت؛ طبیعتا و قطعا تامین سلامت مردم یکی از نیاز های اساسی جامعه و مردم به شمار می رود…

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 26 تیر 1398 - 09:00

جلسه شورای بهداشتی در بخش آب پخش با حضور بخشدار و اعضای این شورا برگزار شد.

« صدای استان »؛ تنگ ارمی بخشدار آبپخش در ابتدای جلسه ضمن تشکر از  اعضا بابت حضور در جلسه بیان داشت؛ طبیعتا و قطعا تامین سلامت مردم یکی از نیاز های اساسی جامعه و مردم به شمار می رود که نقش شورای بهداشتی در این راستا بسیار مهم و تاثیرگزار است.
وی افزود؛ در این مسیر همکاری و تعامل بین بخش های مختلف و همکاری اعضاء شورای بهداشتی و اجرای مصوبات می تواند بسیار حائز اهمیت باشد و با جدیت تمام در اجرای آن تلاش خواهیم کرد.
نماینده عالی دولت در آبپخش در ادامه گفت؛ نکته ای پر اهمیت را می توان نقش مهم جوامع مدنی و مردم در حوزه بهداشت ،ظرفیت و پتانسیل های مردمی دانست و افزود این ظرفیت ها نباید فراموش شود چرا که قطعا هر زمانی از خود پتانسیل های مردم در اجرای امورات  استفاده شود درک مسائل برای مردم نیز بهتر و راحت تر می شود.و انتظار ما از مرکز بهداشت و درمان و اعضای این شورا این است که با تمام توان و بیش از پیش در امر فرهنگ سازی این مهم قدم بردارد.
در پایان بخشدار آب پخش با اشاره به نقش پر رنگ رسانه در جهت آموزش و آگاهی سازی مردم در خصوص مسائل سلامت محور اشاره کردند تاکید نمودند که مرکز بهداشت و درمان بایستی از این ظرفیت نهایت استفاده را در اطلاع رسانی موضوعات و اقدامات خود در سطح شهر و بخش بکار بگیرد.
در پایان موضوعاتی در خصوص جمع آوری سگ های ولگرد ساماندهی دکه های سطح شهر ، ساماندهی فاضلاب های خانگی و ….به تصویب رسید.

تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا