پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 22347
تعداد نظرات: ۰

از سال گذشته و با انتصاب موسوی به عنوام مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس، وضعیت شغلی ۲۰۰ نیروهای در هاله ای از ابهام قرار گرفت و قراردادهای آنها تمدید نشد.   « صدای استان »؛ با آمدن مدیرعامل جدید منطقه ویژه ضوابط جذب این نیروها را دارای اشکال می دانست و از سویی این…

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 17 تیر 1398 - 10:56

از سال گذشته و با انتصاب موسوی به عنوام مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس، وضعیت شغلی ۲۰۰ نیروهای در هاله ای از ابهام قرار گرفت و قراردادهای آنها تمدید نشد.

 

« صدای استان »؛ با آمدن مدیرعامل جدید منطقه ویژه ضوابط جذب این نیروها را دارای اشکال می دانست و از سویی این افراد هم که قریب ۲۰۰ نفر بودند، طی این مدت و با اشتغال در منطقه ویژه پارس بعضا ازدواج کرده یا تعهداتی مالی برای خود ایجاد نموده که تصمیم گیری برای اخراج آنها، حواشی زیادی در پی داشت.

 

 

حالا پس از مدت‌ها پیگیری این موضوع، نماینده‌های استان بوشهر در مجلس خبر از بازگشت ۱۷۰ نیروی اخراجی منطقه ویژه پارس داده‌اند .

هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران در جلسه امروز خود با استخدام ۱۷۰ نفر از نیروهای بومی استان بوشهر از بین ۴۵۰ نیروی بلاتکلیف بکار گرفته شده در سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس موافقت کرد.

 

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، و موافقت اعضای هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران، مجوز بکارگیری ۱۷۰ نفر از این نیروهای بلاتکلیف صادر و مشخص گردید. هیئت مدیره با درخواست مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس مبنی بر بکارگیری ۱۷۰ نفر از نیروهای بومی جمع ۴۵۰ نفره بلاتکلیف، موافقت، و مجوز جذب آنان را صادر کرد.


برچسب ها:
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا