شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 22195
تعداد نظرات: ۰

بخشدار آبپخش اظهار داشت : پروژه ساخت ساختمان بخشداری آبپخش وارد فاز اجرایی خواهد شد.   به گزارش « صدای استان »؛ تنگ ارمی بخشدار آبپخش با بیان اینکه چندین سال است ساختمان بخشداری آبپخش که جزو پروژه های با اهمیت از منظر اجرا محسوب می شود گفت؛ پس از پیگیری فراوانی که با مرکز…

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 5 تیر 1398 - 12:45

بخشدار آبپخش اظهار داشت : پروژه ساخت ساختمان بخشداری آبپخش وارد فاز اجرایی خواهد شد.

 

Image result for ‫تنگ ارمی بخشدار آبپخش‬‎به گزارش « صدای استان »؛ تنگ ارمی بخشدار آبپخش با بیان اینکه چندین سال است ساختمان بخشداری آبپخش که جزو پروژه های با اهمیت از منظر اجرا محسوب می شود گفت؛ پس از پیگیری فراوانی که با مرکز استان و شهرستان انجام شد توانستیم مجوز ساخت ساختمان بخشداری آبپخش را با اعتباری چند میلیاردی بگیریم.

 

وی ضمن تشکر از دکتر لقمان زاده سرپرست فرمانداری دشتستان، مهندس رستمی مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر و سایر عوامل مرتبط، عنوان کرد؛ در روزهای آتی عملیات نخاله برداری و سپس آیین کلنگ زنی ساختمان فوق الذکر انجام میپذیرد و امیدواریم با تلاش هایی که صورت خواهد گرفت بتوانیم نسبت به جذب اعتبارات مورد نظر و تسریع در انجام عملیات اجرایی پروژه گام های موثری را برداریم.

 

وی همچنین از شروع بکار پروژه ساختمان کمیته امداد آبپخش، و جذب اعتبار لازم جهت تکمیل ساختمان بهزیستی آبپخش خبر داد و بر لزوم تقویت زیرساخت ها در بخش آبپخش تاکید نمود.

 

و ابراز امیدواری کرد که با پیگیری های بسیار زیاد و تلاش های وافری که در حال انجام و بعضا انجام خواهد شد نسبت به تقویت شاخص های توسعه ای در آبپخش اقدامات جدی ای به منصه اجرا برسد‌.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا