پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 22187
تعداد نظرات: ۰

نایب رئیس شورای اسلامى شهر بوشهر تصریح کرد : پروژه هاى سرمایه گذارى در شهردارى بوشهر دچار سهم خواهى مى شوند و این وضعیت به هیچ عنوان قابل تحمل نیست.     به گزارش « صدای استان »؛روح اله نصرتی روز سه شنبه در جلسه شورای شهر بوشهر ، انتصاب دکتر مصطفى سالارى به سمت…

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 5 تیر 1398 - 10:05

نایب رئیس شورای اسلامى شهر بوشهر تصریح کرد : پروژه هاى سرمایه گذارى در شهردارى بوشهر دچار سهم خواهى مى شوند و این وضعیت به هیچ عنوان قابل تحمل نیست.

 

 

به گزارش « صدای استان »؛روح اله نصرتی روز سه شنبه در جلسه شورای شهر بوشهر ، انتصاب دکتر مصطفى سالارى به سمت مهم مدیرعامل سازمان تامین احتماعى کشور را تبریک گفت و ضمن آرزوى موفقیت براى این مدیر جوان بوشهرى، این انتصاب مهم را یک افتخار براى استان بوشهر خواند.

Related image

 

وى با انتقاد از وضعیت فعلى کمیسیون سرمایه‌گذاری بندر بوشهر افزود: بارها از رئیس شورا درخواست کردم با توجه به وضع موجود، این کمیسیون را تعطیل کنید چرا که در این مدت کاری توسط این کمیسیون پیش نرفته و با وجود چنین مدیرانى، در حوزه سرمایه‌گذاری به جایی نمی‌رسیم.

 

نایب رئیس شوراى اسلامى شر بوشهر اظهار داشت: تا کنون چند پروژه سرمایه‌گذاری به شهرداری فرستاده ایم اما این چند پروژه از شهرداری خارج نشده است.

نصرتى ادامه داد: پروژه‌هاى سرمایه‌گذاری را به شهرداری بوشهر فرستادیم اما متاسفانه دچار سهم‌خواهی شده یا طرح ها را به دوستان و نزدیکان خود داده اند.

وی افزود: کمیسیون سرمایه گذارى طرحی نمی‌دهند و وقتی هم طرحی از سوى شورا به ایشان می‌دهیم، آن طرح ها از شهرداری خارج نمی‌شود که به همین دلیل بارها به شهردار بوشهر تذکر داده‌ام اما تا کنون ترتیب اثرى نداده است.


برچسب ها: #روح اله نصرتی
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا