پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 22146
تعداد نظرات: ۰

در پی خبر کودک آزاری در یکی از کارواش شهر بوشهر ،  با دکتر زهره عالی نسب مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر گفتگو کردیم.   صدای استان :نظر خود را درباره پدیده کودک آزاری بفرمایید: عالی نسب :کودک آزاری یک پدیده ی وحشتناک انسانی است که تبعات روانی و اجتماعی دارد…

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 3 تیر 1398 - 15:23


در پی خبر کودک آزاری در یکی از کارواش شهر بوشهر ،  با دکتر زهره عالی نسب مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر گفتگو کردیم.

 

صدای استان :نظر خود را درباره پدیده کودک آزاری بفرمایید:
عالی نسب :کودک آزاری یک پدیده ی وحشتناک انسانی است که تبعات روانی و اجتماعی دارد ، در تمام جهان چنین اتفاقی با محوریت کودکان را جنایت می دانند زیرا آسیب های آن می تواند باعث اثر گذاری بر آینده ی یک جامعه شود .

 

صدای استان : چه مدت زمانی طول می کشد تا کودک مورد آسیب به جامعه برگردد:
عالی نسب : ما اول باید ابعاد مختلف کودک آزاری را بدانیم ، متولیان امر غافل نشوند که هر نوع اتفاقی که کودک را از جهان کودکی دور می کند کودک آزاری محسوب می شود زیرا شیرین ترین لحظاتی که کودکان می توانند در آن به کودکی بپردازند را به رنج مشغول هستند ، با توجه به اتفاق پیش آمده در خصوص کودک مورد آزار در کارواش معروف شاید سالها طول بکشد تا این کودک بتواند به زندگی عادی در جامعه برگردد .

صدای استان : یعنی شما معتقدید محرومیت ، نوعی از کودک آزاری است ؟

عالی نسب : محرومیت، بدسرپرستی خود کودک آزاری ست و یک واقعیت انکار ناپذیر ، کودکی که نمی تواند جهان کودکی خود را زندگی کند ، در رنج است . این اتفاق هولناکی که امروز رقم خورده است تدبیر بیشتری را می طلبد همه ما مسئولیم ، تمامی افراد جامعه باید چشم مراقب کودکان باشند . این یک وظیفه انسانی است .


برچسب ها:
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا