سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 22092
تعداد نظرات: ۰

سرپرست باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت: کارهای لازم برای دریافت مجوز از وزارت کشور برای تیم داری شهرداری بوشهرانجام شده و پیش بینی می شود دوشنبه پیش رو این نامه به شهرداری ابلاغ شود. به گزارش«صدای استان» به نقل از ایرنا؛ سعید مسیگر روز جمعه در جمع خبرنگاران افزود: مقرر شده این تیم با حمایت شهرداری فعالیت…

تاریخ انتشار: شنبه ، 1 تیر 1398 - 10:04

سرپرست باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت: کارهای لازم برای دریافت مجوز از وزارت کشور برای تیم داری شهرداری بوشهرانجام شده و پیش بینی می شود دوشنبه پیش رو این نامه به شهرداری ابلاغ شود.

به گزارش«صدای استان» به نقل از ایرنا؛ سعید مسیگر روز جمعه در جمع خبرنگاران افزود: مقرر شده این تیم با حمایت شهرداری فعالیت و در این زمینه چنانچه حامی مالی پیدا شود نیز مورد استقبال باشگاه قرار می گیرد.

هفته آینده نامه وزارت کشور در مورد تیم شاهین ابلاغ می شود

وی بیان کرد: شاهین بوشهر در موضوع یارگیری نیز عجله‌ای برای بستن تیم ندارد تا در بازه زمانی باقیمانده بازیکنان شایسته و با کیفیتی جذب تیم شود.

مسیگر ادامه داد: تمرین های تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر از یکشنبه دوم تیر آغاز و پس از گذشته ۱۰ روز از تمرین، اردوی ۱۰ روزه این تیم برپا می شود که تاکنون محل آن مشخص نشده است.

وی تاکید کرد: هواداران شاهین بدانند که مدیریت باشگاه تمام تلاش خود را به کار گرفته تا تیم محبوب آنها با اقتدار در لیگ برتر حاضر شود.

سرپرست باشگاه شاهین شهرداری بوشهر ادامه داد: تست گیری از بازیکنان زیر ۲۳ سال نیز امروز و فردا (جمعه ۳۱ خرداد و شنبه اول تیر) ساعت ۱۸ در زمین چمن شهرداری واقع در کوی مُخبلند بوشهر انجام می‌گیرد.

مسیگر افزود: مقرر شده تنها بازیکنان بومی در این رده جذب شوند تا پشتوانه سازی مناسبی برای تیم بزرگسالان ایجاد شود.

وی گفت: طبق خواسته ویسی سرمربی تیم شاهین با ۱۰ نفر از بازیکنان پارسال صحبت شده که تا کنون قرارداد هشت نفر امضا شده و با ۲ نفر دیگر توافق شده تا قرارداد آنها بزودی منعقد شود.

مسیگر ادامه داد: در ارتباط با گروه مدیریتی شاهین نیز سعی شده تا این گروه فوتبالی باشد چراکه این مهم در موفقیت تیم نیز نقشی تاثیرگذار دارد.


برچسب ها:
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا