پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 22087
تعداد نظرات: ۰

فرمانده انتطامی استان بوشهر گفت: متهم به قتل شهروند دیلمی در زمان خروج از کشور شناسایی و دستگیر شد. به گزارش« صدای استان »؛ سردار خلیل واعظی افزود: بامداد ۱۷ خردادماه سال جاری فردی ساکن یکی از روستاهای بخش امام حسن شهرستان دیلم سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت مورد تیراندازی سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو…

تاریخ انتشار: شنبه ، 1 تیر 1398 - 10:01

فرمانده انتطامی استان بوشهر گفت: متهم به قتل شهروند دیلمی در زمان خروج از کشور شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش« صدای استان »؛ سردار خلیل واعظی افزود: بامداد ۱۷ خردادماه سال جاری فردی ساکن یکی از روستاهای بخش امام حسن شهرستان دیلم سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت مورد تیراندازی سرنشینان یک Image result for ‫دستگیری قاتل‬‎دستگاه خودرو پژو قرار گرفت و فوت می کند.

 

 

وی اضافه کرد: ضاربان که سر و صورت خود را پوشانده و از خودرو بدون پلاک استفاده کرده بودند پس از این اقدام متواری و مخفی شدند.

 

 

واعظی ادامه داد: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان دیلم تحقیقات تخصصی، میدانی و اطلاعاتی بر اساس فرضیه های متعدد آغاز شد و در مدت ۱۴ روز تحقیقات شبانه روزی تعدادی به عنوان مظنون و مطلع به پلیس آگاهی احضار، دعوت و مورد بازجویی قرار گرفتند.

 

 

واعظی ادامه داد: با تکمیل مدارک و مستندات سه نفر مظنون اصلی شناسایی و عملیات دستگیری آنها در دستور کار قرار گرفت که ۲ نفر از آنان در شهرهای دیلم و گناوه دستگیر شدند.
وی بیان کرد: در ادامه عملیات پلیس نفر سوم و مظنون اصلی که قصد خروج از کشور را داشت درزمان خروج از کشور شناسایی و با اعزام کارآگاهان پلیس، متهم شب گذشته دستگیر و به دیلم منتقل شد.

 

 

رئیس پلیس استان بوشهر گفت: فرد دستگیر شده ضمن اعتراف به تیراندازی منجر به مرگ به سمت مقتول اسلحه به کار رفته در حادثه نیز از وی کشف شد.
واعظی بیان کرد: هرچند متهم مواردی را در اعتراف های اولیه عنوان کرد اما علت اصلی این حادثه در تحقیقات تکمیلی و قضایی مشخص می شود.


برچسب ها:
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا