شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 22039
تعداد نظرات: ۰

نائب رئیس شورای اسلامى شهر بوشهر گفت: احداث پیست موتورسوارى براى جوانان بوشهر کمترین خواسته ایشان است که انجام آن براى جلوگیرى از حوادث و خطرهاى احتمالى ضرورى است.     به گزارش « صدای استان »؛ روح اله نصرتى عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تذکرهاى قبلى اظهار داشت: حفاری‌های در سطح…

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 27 خرداد 1398 - 13:53

نائب رئیس شورای اسلامى شهر بوشهر گفت: احداث پیست موتورسوارى براى جوانان بوشهر کمترین خواسته ایشان است که انجام آن براى جلوگیرى از حوادث و خطرهاى احتمالى ضرورى است.

 

 

به گزارش « صدای استان »؛ روح اله نصرتى عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تذکرهاى قبلى اظهار داشت: حفاری‌های در سطح شهر باید متوقف شوند چرا که اداره کل آبفا هیچ گونه هماهنگی با مجموعه مدیریت شهری در خصوص این حفارى ها نداشته اند.
وی افزود: نمیدانم چه کسانی پشت قضیه برخورد با آبفا هستند که باوجود تذکرات ما باز هم حفاری ها متوقف نمی شود اما تا زمانى که این اداره مراحل قانونى انجام این پروژه را طى نکرده نباید به حفارى ها در شهر ادامه دهد.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر با بیان اینکه تا کنون شاهد برخورد شهردارى با هیچ دستگاه اجرایی نبوده ایم افزود: نباید در سطح شهر هر دستگاه اجرایی سلیقه ای عمل کند.
روح اله نصرتى باتوجه به علاقه جوانان به رشته موتورسواری، گفت: جوانان بوشهر با موتورهای سبک و سنگین، روزهای تعطیل در تنگک با سرعت بالا موتورسواری می کنند که حوادث و خطرات زیادی به وجود آورده است.
وى ادامه داد: با احداث پیست موتورسواری که کمترین خواسته جوانان است می توان از این حوادث و خطرات جلوگیری کرد.
نصرتى تصریح کرد: از استاندار و مدیرکل وررزش و جوانان انتظار داریم احداث پیست موتور سواری که کمترین خواسته جوانان بوشهر است را پیگیری کنند و اگر نیاز به کمک باشد حتما شورای شهر در کنار آنها خواهد بود.

برچسب ها:
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا