پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 21997
تعداد نظرات: ۰

پیام حسن نژاد قهرمان بوشهری دارنده مدال طلای مسابقات جهانی کلیستنیکس (استریت ورک اوت) و فینالیست مسابقه برنامه عصر جدید در گفتگوی اختصاصی با صدای استان، دغدغه ها و توقعات خود را از مردم و مسئولان مطرح کرد.     « صدای استان »؛ پیام حسن نژاد متولد فروردین ۱۳۶۸ در محله صلح آباد بوشهر…

تاریخ انتشار: شنبه ، 25 خرداد 1398 - 12:20

پیام حسن نژاد قهرمان بوشهری دارنده مدال طلای مسابقات جهانی کلیستنیکس (استریت ورک اوت) و فینالیست مسابقه برنامه عصر جدید در گفتگوی اختصاصی با صدای استان، دغدغه ها و توقعات خود را از مردم و مسئولان مطرح کرد.

 

 

« صدای استان »؛ پیام حسن نژاد متولد فروردین ۱۳۶۸ در محله صلح آباد بوشهر با ۳۰ سال سن از ۱۰ سالگی و از سال ۷۸ فعالیت ورزشی خود را با رشته ی ژیمناستیک آغاز کرد.

پیام به مدت ۱۶ سال در این رشته فعالیت داشته و عناوینی در مسابقات مختلف کسب کرده است، با ورود ورزش کلیستنیکس به کشور و علاقه وی به این ورزش در سال ۹۴ به سمت این ورزش رفت و از همان ابتدا استعداد خود را به مردم ایران و جهان نشان داد.

 

 

پیام در ارتباط با این رشته ورزشی می گوید: بلافاصله پس از آشنایی با این ورزش به سمت آن رفتم و تمرینات حرفه ای خود را در شهر بوشهر آغاز کردم، در سال ۹۴ و در اولین سال فعالیت به مسابقات جهانی اعزام شدم و عنوان نهم جهان را به دست آوردم.

 

 

حسن‌نژاد یادآور شد: در سال ۹۵ با تمرینات تخصصی و بسیار خوبی که انجام دادم و با حرکات جدیدی که آموختم در مسابقات جهانی شرکت کردم و با تلاش بسیار زیادی که داشتم عنوان قهرمانی جهان را به دست آوردم.

 

 

این ورزشکار بوشهری که در محله صلح آباد بوشهر رشد کرده افزود: در سال ۹۶ مقام سیزدهم جهان را کسب کردم و در سال ۹۷ نیز اعزام به مسابقات جهانی نداشتیم و به فضل خدا در مسابقات جهانی امسال که در مرداد ماه سال جاری در روسیه برگزار می‌شود شرکت خواهم کرد.

 

 

حسن‌نژاد بیان داشت: امسال در دو رشته فری استایل نمایشی و همچنین در رشته استقامت در مسابقات جهانی شرکت می کنم که هر دو رشته در روسیه برگزار خواهد شد.

وی در ارتباط با چگونگی آشنایی با برنامه عصر جدید نیز گفت: به طور کاملا اتفاقی و از طریق تلویزیون با این برنامه آشنا شدم و به منظور معرفی این ورزش و آشنایی مردم با این رشته جذاب و تماشایی به برنامه عصر جدید ورود کردم که با استقبال بسیار خوبی نیز مواجه شدم.

 

 

 

حسن نژاد اضافه کرد: بعد از اجرای نمایش در عصر جدید با استقبال بسیار خوبی از سوی جامعه روبرو شدم و این ورزش در بین مردم شناخته تر شد به طوری که در برنامه نظرسنجی عصر جدید بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر به اجرای من رای دادند و البته با وجود این رای از ورود به فینال اصلی بازماندم.

 

 

وی افزود: این رشته ورزشی باید بیش از گذشته به جامعه معرفی شود تا مردم از پتانسیل واقعی این رشته مطلع شده و به سمت این ورزش گرایش پیدا کنند.

 

 

این قهرمان جهان با بیان اینکه امسال هزینه حضور در مسابقات جهانی بسیار بالا رفته است گفت: متاسفانه با دست خالی شروع کرده ایم و هیچ اسپانسر و حمایت کننده ای ندارم و اگر مسئولان و مردم حمایت نکنند نمی توانم در مسابقات جهانی شرکت کنم و یک شانس مسلم طلا را از دست می‌دهیم.

 

 

وی تصریح کرد: ورزش را در محلات شهر بوشهر آغاز کردم و در بوشهر رشد و پیشرفت کردم و اکنون حدود سه سال است که ساکن تهران هستم و در باشگاه های خصوصی در کار آموزش فعالیت می کنم.

حسن‌نژاد با تشکر از مربیان خود بیان کرد: در بوشهر آقای فرحی و آقای راهنما مربی من بودم که لازم می‌دانم از این عزیزان تشکر کنم.

 

 

وی افزود: متأسفانه مسئولان هیچ حمایتی از ورزشکاران انجام نمی دهند و فقط شعار می دهند و واقعا اگر مورد حمایت واقع شوم، می توانم افتخارات زیادی برای استان و کشور به دست بیاورم.

 

 

حسن نژاد گفت: فدراسیون ورزش های همگانی نیز هیچگونه حمایتی انجام نداده و ما فقط با هزینه شخصی می توانیم در مسابقات جهانی روسیه شرکت کنیم که از مسئولان انتظار دارم، حمایت لازم را داشته باشند تا پرچم پرافتخار ایران در جهان طنین انداز شود.

 

 

 

 


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا