پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 21991
تعداد نظرات: ۰

در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ۱۶ خردادماه سه بازیکن از پارس جنوبی‌جم جدا و ۴ بازیکن جدید جذب این تیم شده است. به گزارش«صدای استان » به نقل از تسنیم؛ در پی فصل نقل و انتقالات بازیکنان لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ۱۶ خردادماه  تیم پارس جنوبی‌جم هم…

تاریخ انتشار: شنبه ، 25 خرداد 1398 - 09:17

در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ۱۶ خردادماه سه بازیکن از پارس جنوبی‌جم جدا و ۴ بازیکن جدید جذب این تیم شده است.

به گزارش«صدای استان » به نقل از تسنیم؛ در پی فصل نقل و انتقالات بازیکنان لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ۱۶ خردادماه  تیم پارس جنوبی‌جم هم تحولات در این  مدت یک هفته‌ای ایجاد کرده است.

بوشهر| پارس جنوبی جم 4 بازیکن جدید جذب کرد

تیم پارس جنوبی‌جم  در لیگ هجدهم رتبه دوازدهم با هدایت سرمربی تارتار کسب کرد و بعد از سه فصل  مربی‌گری مهدی تارتار، اکنون فراز کمالوند جایگزین آن شد تا این سرمربی تیم پارس جنوبی‌جم را در لیگ نوزدهم هدایت کند.

با وجود  استعفای عبدالرحیم خطیب سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی‌‌جم از سمت خود ، هنوز تیم پارس جنوبی جم، بدون سرپرست است.

در  فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌ها، تاکنون سه بازیکن از پارس جنوبی‌جم جدا و ۴ بازیکن جدید جذب این تیم شده است.

احمد گوهری، سعید محمدفرد و مجید علیاری از پارس جنوبی‌جم جدا و ایمان باصفا، محمود شفیعی، مسعود پورمحمد و محمد ابراهیمی جذب این تیم شده است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا