شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 21982
تعداد نظرات: ۰

باشگاه شاهین شهرداری بوشهر با عبدالله ویسی برای هدایت تیم فوتبال این باشگاه در لیگ برتر به توافق اولیه رسید. به گزارش « صدای استان » به نقل از روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر؛ ظهر امروز (پنجشنبه) جلسه هیات مدیره باشگاه شاهین شهرداری بوشهر برگزار شد و با توجه به اینکه در خصوص تعیین…

تاریخ انتشار: شنبه ، 25 خرداد 1398 - 09:12

باشگاه شاهین شهرداری بوشهر با عبدالله ویسی برای هدایت تیم فوتبال این باشگاه در لیگ برتر به توافق اولیه رسید.

به گزارش « صدای استان » به نقل از روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر؛ ظهر امروز (پنجشنبه) جلسه هیات مدیره باشگاه شاهین شهرداری بوشهر برگزار شد و با توجه به اینکه در خصوص تعیین مدیر عامل باشگاه جمع بندی نهایی حاصل نشد با نظر اعضای هیات مدیره، سعید مسیگر (عضو هیات مدیره باشگاه ) به عنوان سرپرست موقت باشگاه معرفی شد.

مذاکره با عبدالله ویسی به عنوان گزینه سرمربیگری تیم بلافاصله بعد از پایان جلسه امروز آغاز شد.

یادآور می‌شود در جلسه هیات مدیره باشگاه شاهین شهرداری بوشهر خداکرم ایزدپناه نیز به عنوان سرپرست تیم بزرگسالان تعیین شد.

همچنین سرپرست موقت باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت: بلافاصله پس از پایان جلسه هیات مدیره مذاکرات با عبدالله ویسی برای هدایت تیم در لیگ برتر انجام و توافق اولیه در این خصوص حاصل شد.

سعید مسیگر افزود: نتیجه نهایی اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به زمان باقیمانده قصد داریم مذاکره با بازیکنان مورد نظر و تمرینات تیم را به زودی با نظر کادر فنی آغاز کنیم تا حضور آبرومندانه در لیگ برتر داشته باشیم.

سرپرست موقت باشگاه شاهین شهرداری بوشهر بیان کرد: برای رسیدن به موفقیت نیازمند همدلی و آرامش بیشتری هستیم که امیدوارم با حمایت پیشکسوتان و هواداران این امر مهم محقق شود.

همچنین دو کمیته فنی و اقتصادی نیز در هیات مدیره باشگاه تشکیل شد تا امور باشگاه را پیگیری کنند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا