شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 21895
تعداد نظرات: ۰

دکتر ابوذر دهدار رئیس شورای اسلامی شهر و دکتر سیدنورالدین امیری شهردار بندر بوشهر با دکتر مهدی جمالی نژاد معاون محترم عمرانی و توسعه امور شهری و روستائی وزیر کشور دیدار کردند . به گزارش « صدای استان »؛ در این دیدار صمیمی ، به بررسی مسائل مختلف در حوزه های عمرانی و اجتماعی و…

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 20 خرداد 1398 - 09:46

دکتر ابوذر دهدار رئیس شورای اسلامی شهر و دکتر سیدنورالدین امیری شهردار بندر بوشهر با دکتر مهدی جمالی نژاد معاون محترم عمرانی و توسعه امور شهری و روستائی وزیر کشور دیدار کردند .

به گزارش « صدای استان »؛ در این دیدار صمیمی ، به بررسی مسائل مختلف در حوزه های عمرانی و اجتماعی و اقتصادی ، موضوع راهکارهای افزایش منابع درآمدی و همچنین موضوعاتی از جمله تامین اعتبار پروژه ها و فعالیتهای در دست اقدام شهرداری و برنامه های زیربنایی و زیرساختی و ماشین آلات مورد نیاز شهرداری پرداخته شد .

 

ابوذر دهدار رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گزارش مبسوطی از فعالیت های انجام شده توسط شورای اسلامی شهر بوشهر در دوره پنجم ارائه نمود .
سیدنورالدین امیری شهردار بندر بوشهر نیز در این جلسه ، گزارشی کلی از روند فعالیتهای انجام شده در مدیریت شهری از ابتدای فعالیت خود در شهرداری بندر بوشهر در اختیار دکتر مهدی جمالی نژاد قرار دادند .
دکتر جمالی نژاد ضمن ابراز خرسندی از فعالیتهای انجام شده و برنامه ها و پروژه هایی که در سطح شهر بوشهر به اجرا درآمده یا در دست اقدام می باشد ، این فعالیتها را مثبت ارزیابی نمود و ابراز امیدواری کرد در ادامه مسیر هم بتوانید به بهترین شکل ممکن به مردم شریف این شهر خدمت نمایید .
جمالی نژاد در خصوص اهمیت توجه به توسعه ورزش های همگانی به خصوص ورزشهای قهرمانی و نقش و تاثیر آن در افزایش روحیه شادابی و نشاط در بین آحاد جامعه به ویژه جوانان اشاره کرد و افزود : استان بوشهر ظرفیتها و قابلیتهای خوبی در این زمینه دارد و جا دارد که در این راستا اقدامات و حمایتهای موثرتری توسط نهادهای مرتبط در سطح استان انجام پذیرد .

 

هچنین در این دیدار در مورد مسائل و نحوه حضور تیم شاهین شهرداری بوشهر در لیگ برتر تبادل نظر شد و انشاالله با نگاه مثبتی که در این خصوص بود خبرهای خوبی در راه است.

شایان ذکر است در این جلسه ، یک جلد کتابچه مربوط به عملکرد شش ماهه شهرداری بندر بوشهر توسط ریاست شورای اسلامی شهر و شهردار بندر بوشهر، تقدیم معاون محترم عمرانی وزیر کشور شد .


برچسب ها:
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا