پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 21877
تعداد نظرات: ۰

نایب رئیس شوراى اسلامى شهر بوشهر با انتقاد از وجود تبعیض در عملکرد فرهنگى و مذهبى در سازمان فرهنگى، اجتماعى و ورزشى شهردارى، در این خصوص به شهردار مرکز استان و رئیس سازمان مذکور تذکر داد.     به گزارش صدای استان به نقل از روابط عمومى شوراى اسلامى بندر بوشهر روح اله نصرتى در…

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 19 خرداد 1398 - 23:24

نایب رئیس شوراى اسلامى شهر بوشهر با انتقاد از وجود تبعیض در عملکرد فرهنگى و مذهبى در سازمان فرهنگى، اجتماعى و ورزشى شهردارى، در این خصوص به شهردار مرکز استان و رئیس سازمان مذکور تذکر داد.

 

 

به گزارش صدای استان به نقل از روابط عمومى شوراى اسلامى بندر بوشهر روح اله نصرتى در نطق امروز خود در صحن علنى شورا که با حضور شهردار برگزار شد، با گرامیداشت یاد امام خمینى (ره)، اظهار داشت: سازمان فرهنگى شهردارى به نسبت سال هاى گذشته در خصوص گرامیداشت مناسبت مهم سالروز رحلت امام، بسیار ضعیف عمل کرد.

 

وى با اشاره به اینکه تا کنون از برنامه هاى خوب سازمان فرهنگى اجتماعى و ورزشى بندر بوشهر حمایت کرده است، افزود: این موضوع، دلیل نمى شود که از ضعف عملکرد این سازمان در مناسبت هاى مذهبى و مناسبت مهمى همچون سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامى ایران، انتقاد نکنم.

 

نایب رئیس شوراى اسلامى شهر بوشهر تصریح کرد: در خصوص بزرگداشت مناسبت هاى مذهبى و مهمى همچون ١۴ خرداد با هیچکس حتى خانواده ام تعارفى ندارم و به شهردارى و سازمان فرهنگى اجتماعى و ورزشى شهردارى تذکر مى دهم تبعیضى در خصوص بزرگداشت مناسبت هاى مذهبى و فرهنگى قایل نشوند.

 

روح اله نصرتى ادامه داد: در حالى که براى برخى برنامه هاى فرهنگى، شاهد تبلیغات محیطى گسترده در نقاط مهم شهر و اطلاع رسانى وسیع مجازى و رسانه اى از سوى سازمان فرهنگى اجتماعى و ورزشى شهردارى بندر بوشهر هستیم، این موضوع براى مناسبت هاى خاص و مذهبى، انجام نمى شود که موجب ناراحتى و اعتراض بخشى از شهروندان فهیم بندر بوشهر شده و این شیوه عملکرد باید اصلاح و جبران گردد.

 

 

وى تاکید کرد: برنامه هاى شهردارى و سازمان فرهنگى اجتماعى باید از قبل در اختیار اعضاى شوراى اسلامى بوشهر قرار بگیرد و مدیریت بهترى در خصوص آنها اتخاذ شود.

 

 


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا