جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 21835
تعداد نظرات: ۰

واژگونی پراید در محور چغلوندی- بروجرد منجر به کشته شدن ۶ نفر و زخمی شدن یک نفر دیگر شد. سرهنگ عبدالرحمن حقیقی رئیس پلیس راهور بروجرد در گفت و گو با مهر، با اشاره به حادثه تصادف واژگونی پراید در محور چغلوندی- بروجرد اظهار داشت: این حادثه عصر امروز جمعه ساعت ۱۷ رخ داده است….

تاریخ انتشار: شنبه ، 18 خرداد 1398 - 08:38

واژگونی پراید در محور چغلوندی- بروجرد منجر به کشته شدن ۶ نفر و زخمی شدن یک نفر دیگر شد.

سرهنگ عبدالرحمن حقیقی رئیس پلیس راهور بروجرد در گفت و گو با مهر، با اشاره به حادثه تصادف واژگونی پراید در محور چغلوندی- بروجرد اظهار داشت: این حادثه عصر امروز جمعه ساعت ۱۷ رخ داده است.

وی با بیان اینکه پراید واژگون شده در این محور از روی پل به زیر جاده روستای شمس آباد بروجرد سقوط کرده است، تصریح کرد: در این حادثه دو نفر از سرنشینان پراید در دم فوت کرده و ۵ نفر دیگر زخمی شده‌اند که به بیمارستان شهید چمران بروجرد انتقال یافتند.

رئیس پلیس راهور بروجرد خاطرنشان کرد: علت حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهور بروجرد در دست بررسی است.

خوانساری‬ از‬ مسئولان بیمارستان شهید‬ چمران بروجرد نیز‬ در‬ گفت‬ و‬ گو‬ با خبرنگار‬ مهر‬ با اشاره‬ به اینکه در‬ جریان‬ حادثه‬ رخ‬ داده‬ برای یک‬ دستگاه‬ پراید ۲ نفر زن‬ در دم فوت کرده‌اند، اظهار داشت: از ۵ نفر مصدوم انتقال داده شده به بیمارستان نیز ۴ نفر به نام‌های علیرضا ابدالی، علی بارانی بیرانوند، فاطمه ابدالی و فروزان ابدالی به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کردند.

وی یادآور شد: یک نفر مصدوم دیگر به نام مریم ابدالی در بیمارستان تحت درمان است که حال وی نیز وخیم است.


برچسب ها:
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا