پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 21800
تعداد نظرات: ۰

حسن محدث‌زاده   اتفاقات بازی پرسپولیس و داماش در فینال جام حذفی باعث شد که باز هم حاشیه بر متن فوتبال ایرانی غلبه کند. حاشیه ای که شاید بتوان گفت بی سابقه بود نه کم سابقه!!     در حالی که فقط ۴۵ دقیقه تا بامداد دوشنبه باقی مانده بود؛ به دستور وزیر ورزش و…

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 15 خرداد 1398 - 19:18

حسن محدث‌زاده

 

Image result for ‫حسن محدث‌زاده‬‎اتفاقات بازی پرسپولیس و داماش در فینال جام حذفی باعث شد که باز هم حاشیه بر متن فوتبال ایرانی غلبه کند. حاشیه ای که شاید بتوان گفت بی سابقه بود نه کم سابقه!!

 

 

در حالی که فقط ۴۵ دقیقه تا بامداد دوشنبه باقی مانده بود؛ به دستور وزیر ورزش و بر خلاف تصریح قانون، با مصلحت سنجی!!! با ۱۳۵ دقیقه تاخیر، بازی برگزار شد.

 

 

آنچه که در شب گرم اهواز به نمایش در آمد نه یک فوتبال بلکه یک آبروریزی ملی بود. هر چند مسابقه هم انجام شد و جام هم به تیم قهرمان اهدا شد، اما اصرار به برگزاری مسابقه در نیمه شب نه تنها از افتضاح به بار آمده نکاست بلکه به آن هم افزود.

 

 

فینال اهواز و حقی که از مردم ضایع شد

 

 

وزیر ورزش و معاونش از مردم عذرخواهی کرده و وعده برخورد با مسئولانی که قصور داشته اند، را هم دادند. البته کمیته اخلاق، در همان یکی دو ساعتی که ملت بلاتکلیف بودند، فتاحی رئیس کمیته مسابقات فوتبال را تا اطلاع ثانوی به صورت شفاهی از کلیه فعالیت های فوتبالی تعلیق کرد. هر چند فتاحی همان شب و بعد از رسانه ای شدن حکم کمیته اخلاق، در فولادآرنا ماند و کلی فعالیت مرتبط با فوتبال انجام داد!!!

 

 

مردم فوتبال را انتخاب کرده اند که ساعاتی از تماشای آن لذت ببرند نه اینکه هر روز شاهد سوء مدیریت های مستمر، تکراری و رقت آور باشند. به همین دلیل انتظار دارند با مدیرانی که توان اداره یک مسابقه فوتبال را ندارند! برخورد شود.

 

 

مسئولان باید بدانند که مسئولیت فقط کت و شلوار پوشیدن، مصاحبه انجام دادن و عکس انداختن نیست بلکه باید پاسخگوی کوچکترین رفتار خود باشند وقتی که یک اتفاق مهمی همچون فینال جام حذفی کشور باشد و بحث آبروی ملی در میان باشد، طبیعتا اهمیت موضوع دو‌ چندان می شود‌.

 

 

15 نکته از روز قهرمانی پرسپولیس در جم

 

 

رئیس قوه قضاییه در دیدار اخیر با دانشجویان در خصوص عملکرد دستگاه هایی که اقداماتشان موجب وارد آمدن خسارت به مردم می شود گفته است که اگر ثابت شود اقدام مسئولی سبب ایراد خسارت به مردم شده است باید به دادگاه پاسخگو باشد و حتی این پاسخگویی نباید صرفا محدود به دوران مسئولیت فرد شود.

 

 

قطعا آنچه که در اهواز رخ داد، خسارت به امنیت اجتماعی مردم و بازی با احساسات مردم بود. به ویژه تماشاگرانی که از جیب هزینه پرداخت کرده و ساعت ها هم گرمای هوا و شرایط سخت ورزشگاه را به جان خریده بودند اما از تماشای بازی هم محروم شدند.

 

 

با توجه به رویکرد رئیس جدید قوه قضاییه، دادستان به عنوان مدعی العموم باید به قضیه ورود کرده تا تکلیف خاطیان نه فقط در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بلکه در دادگاه هم روشن شود. قرار نیست آقایان از مزایای مدیریت بهره ببرند اما پای لرز خربزه ای که خود کاشته اند ننشینند.

 

 

یک بار هم که شده مدیران نالایق را نه به خاطر اختلاس و تخلفات مالی بلکه بخاطر عملکردشان به پای میز محاکمه بکشانید تا هر کس به خود اجازه ندهد که بر اساس مصلحت و‌ میل خود با حقوق عمومی و آبروی ملی بازی کند.


برچسب ها:
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا