شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 21689
تعداد نظرات: ۰

سرپرست بیمارستان برازجان در حاشیه بازدید با همراهی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان از این بیمارستان ، گفت: بزودی کلینیک تخصصی هفده شهریور به کلینیک ویژه تبدیل خواهد شد.   به گزارش « صدای استان» به نقل از روابط عمومی بیمارستان شهید گنجی؛ دکتر نادر شکیب آزاد اظهار داشت: با تبدیل کلینیک هفده…

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 12 خرداد 1398 - 09:42

سرپرست بیمارستان برازجان در حاشیه بازدید با همراهی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان از این بیمارستان ، گفت: بزودی کلینیک تخصصی هفده شهریور به کلینیک ویژه تبدیل خواهد شد.

 

به گزارش « صدای استان» به نقل از روابط عمومی بیمارستان شهید گنجی؛ دکتر نادر شکیب آزاد اظهار داشت: با تبدیل کلینیک هفده شهریور به کلینیک ویژه شاهد حضور فعال متخصصان در رشته های مختلف پزشکی در این کلینیک خواهیم بود.

وی افزود: راه اندازی کلینیک ویژه هم به نفع پزشکان و هم به نفع بیماران در راستای کاهش پرداختی بیماران و از اهداف نظام سلامت می باشد.

شکیب آزاد ضمن بازدید از بخش دیالیز و بررسی نزدیک از وضعیت بیماران گفت: ارائه خدمات مطلوب و در شأن مردم و میزان رضایت مندی بیماران برای بیمارستان از اهمیت بالایی برخوردار است، لذا به جهت رفاه حال بیماران عزیز، توسعه بخش همو دیالیز را در دستور کار قرار خواهیم داد.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع، این کار با حساسیت خاصی پیگیری و برنامه ریزی خواهد شد که مشکل یا وقفه ای در ارائه خدمات به این بیماران پیش نیاید.

حضور پزشک درمانگر خون و سرطان شناسی اطفال در بخش تالاسمی و هموفیلی بیمارستان هفده شهریور

سرپرست شبکه بهداشت و درمان دشتستان نیز از حضور پزشک متخصص خون و سرطان شناسی اطفال در بخش تالاسمی و هموفیلی خبر داد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا