جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 21569
تعداد نظرات: ۰

سرپرست تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر گفت: بازگشت این تیم به لیگ ۲ هنوز قطعی نشده و تحقق این مهم در گرو ابلاغیه سازمان لیگ به این باشگاه است. به گزارش «صدای استان »؛ عطاءالله وزیری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه بر اینکه سایت های ورزشی  مرجع نیستند در…

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 7 خرداد 1398 - 13:27

سرپرست تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر گفت: بازگشت این تیم به لیگ ۲ هنوز قطعی نشده و تحقق این مهم در گرو ابلاغیه سازمان لیگ به این باشگاه است.

به گزارش «صدای استان »؛ عطاءالله وزیری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه بر اینکه سایت های ورزشی  مرجع نیستند در این ارتباط  باید به اصل حکم ارسالی به واحد بین الملل فدراسیون فوتبال بازگشت ایرانجوان بوشهر  به لیگ 2 قطعی نشده است توسط  فیفا استناد کرد.

 

 

وی بیان کرد: چنانچه به همین خبر که توسط سایت ها منتشر شده توجه کنیم در نامه فیفا آمده تیم استقلال اهواز باید تا ۲۷ می با توجه به پرداخت  نکردن بدهی لوییز فرناندو بازیکن شاکی و جلب رضایت وی به یک دسته پایین تر سقوط کند.
وزیری یادآور شد: پیش از این نیز ۶ امتیاز به دلیل شکایت این بازیکن  از تیم اهوازی کسر شده بوشهر که تا پایان سال ٩۶ وقت داشته بدهی خود را تسویه و یا قسطی کند.

وی ادامه داد: با توجه بر همکاری نکردن باشگاه اهوازی با درخواست بازیکن شاکی باشگاه استفلال اهواز سقوط کرد که  فدراسیون فوتبال ارسال و اصالت نامه فیفا را تایید نکند مساله ای رخ نمی دهد.

پیش از این برخی از سایت ها خبری و فضای مجازی با استناد به خبر منتشر پیرامون سقوط استقلال اهواز به لیگ ۲ به دلیل پرداخت نکردن بدهی بازیکن خارجی از بازگشت ایرانجوان بوشهر به این لیگ خبر دادند.

ایرانجوان بوشهر در پایان مسابقات سال جاری لیگ دسته ۲ فوتبال کشور با ۱۸ امتیاز در قعر جدول قرار گرفت و به لیگ دسته سه فوتبال کشور سقوط کرده است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا